A fizikát kifelejtitek a képletből. Az tojik az ABS-re, meg a többire.
Engem speciel rohadtul idegesít, hogy a nyüves ABS-t nem lehet kikapcsolni. 30 év alatt háromszor csúsztam ki a kereszteződésbe, mindegyik az ABS miatt volt, mert a kattogáson meg a rángatáson kívül mást nem nagyon tudott kezdeni a jéggel. Ha ketyeg, még érezni sem lehet a féket, esély nincs normális megállásra. Ideális körülmények között jó a rásegítés, a tanpályás felvételeken marha jól mutat, hogy milyen szépen és egyenesen áll meg a verda, oszt amikor elnézed az autópálya-kamera felvételeit, akkor valahogy egyiken sem látni, hogy az ABS-es autók olyan nagyon jól muzsikálnának. Toccsan össze az összes vas, valós fizika mellett semmit nem érnek. A világ nem csak a tanpályákon látható jól érdesített, vízzel locsolt aszfaltból, hanem a jégből is áll, ha megdobja az autót egy jégborda, akkor visíthat az összes hárombetűs, akkor is jön az árok.
A baj az, hogy a média és a gyártók is sulykolják a hamis biztonságot, és sokan ennek bedőlnek.
Engem speciel rohadtul idegesít, hogy a nyüves ABS-t nem lehet kikapcsolni. 30 év alatt háromszor csúsztam ki a kereszteződésbe, mindegyik az ABS miatt volt, mert a kattogáson meg a rángatáson kívül mást nem nagyon tudott kezdeni a jéggel. Ha ketyeg, még érezni sem lehet a féket, esély nincs normális megállásra. Ideális körülmények között jó a rásegítés, a tanpályás felvételeken marha jól mutat, hogy milyen szépen és egyenesen áll meg a verda, oszt amikor elnézed az autópálya-kamera felvételeit, akkor valahogy egyiken sem látni, hogy az ABS-es autók olyan nagyon jól muzsikálnának. Toccsan össze az összes vas, valós fizika mellett semmit nem érnek. A világ nem csak a tanpályákon látható jól érdesített, vízzel locsolt aszfaltból, hanem a jégből is áll, ha megdobja az autót egy jégborda, akkor visíthat az összes hárombetűs, akkor is jön az árok.
A baj az, hogy a média és a gyártók is sulykolják a hamis biztonságot, és sokan ennek bedőlnek.