Na de az igazi horgász elmormol egy imát, bocsánatot kér a kukactól, és elmorzsol egy könnycseppet a szemében, amikor felszúrja a kukacot, lárvát, kishalat, piócát, és tiszteli az állatokat, mert az életüket adták az ő szórakozásáért. Hát nálunk ez a szórakozás, náluk az élve polipevés és grillezés.
Valaki mondta, hogy a bogarak. Nem az a baj, hogy mentünkben rálépünk a bogárra (amúgy pl. én próbálok figyelni a lábam elé, hogy ne tegyem meg. sőt vagyok olyan elvetemült, hogy a szúnyogot is csak elhessegetem és nem csapom le) hanem, hogy kéjesen rátaposunk a bogárra, ha véletlenül meglátjuk, hogy a lakásunkban van. Az egeret, patkányt is fingatjuk, mert minket zavar. Oké ne jöjjön be, persze betegségeket okoz, na de mi alapján döntjük el, hogy milyen állatot szabad gyilkolászni, hogy melyiket lehet élve megfőzni sütni, ugye a kagylót-rákot igen, a polipot nem. A bogarat el lehet nyomni, a bébifókát nem. De mi van, ha a rohadék patkányt süti meg élve, egyik szemünk sír, a másik nevet? JA az élve sütés nem humánus, de a ragasztóba ragadt egér az? A bogár nem érez? VAgy az a különbség, hogy itt a japcsik élvezik és röhögnek rajta, nincs célja a polip szenvedésének? De a rózsáról a levéltetveket fröcsögő nyállal irtjuk a rovarirtóval, mert szerencsétlenek végzik a dolgukat, közben elcsúnyítják a növényeinket. Vagy megintcsak besoroljuk az állatokat valami rangsorba, hogy a szőrös, tündibündi, vagy netán intelligens állatokat nem szabad kínozni, a csúnya, általunk károsnak itélt állatokat igen? Fúj hogy tartják a kínaikak a kutyákat, de mi se különbül tartjuk mondjuk a nyulakat, vagy otthon a kicsi gömbakváriumban az aranyhalat.
Nem másokra kéne fröcsögni, hogy mit művelnek az állatokkal, hanem mindenki a saját állataival bánjon normálisan, majd a kicsi japók polipként születnek újjá, és őket is meggrillezik élve, az legyen az ő bajuk. Mi meg azzal foglalkozzunk, ami a saját portánkon történik.
Valaki mondta, hogy a bogarak. Nem az a baj, hogy mentünkben rálépünk a bogárra (amúgy pl. én próbálok figyelni a lábam elé, hogy ne tegyem meg. sőt vagyok olyan elvetemült, hogy a szúnyogot is csak elhessegetem és nem csapom le) hanem, hogy kéjesen rátaposunk a bogárra, ha véletlenül meglátjuk, hogy a lakásunkban van. Az egeret, patkányt is fingatjuk, mert minket zavar. Oké ne jöjjön be, persze betegségeket okoz, na de mi alapján döntjük el, hogy milyen állatot szabad gyilkolászni, hogy melyiket lehet élve megfőzni sütni, ugye a kagylót-rákot igen, a polipot nem. A bogarat el lehet nyomni, a bébifókát nem. De mi van, ha a rohadék patkányt süti meg élve, egyik szemünk sír, a másik nevet? JA az élve sütés nem humánus, de a ragasztóba ragadt egér az? A bogár nem érez? VAgy az a különbség, hogy itt a japcsik élvezik és röhögnek rajta, nincs célja a polip szenvedésének? De a rózsáról a levéltetveket fröcsögő nyállal irtjuk a rovarirtóval, mert szerencsétlenek végzik a dolgukat, közben elcsúnyítják a növényeinket. Vagy megintcsak besoroljuk az állatokat valami rangsorba, hogy a szőrös, tündibündi, vagy netán intelligens állatokat nem szabad kínozni, a csúnya, általunk károsnak itélt állatokat igen? Fúj hogy tartják a kínaikak a kutyákat, de mi se különbül tartjuk mondjuk a nyulakat, vagy otthon a kicsi gömbakváriumban az aranyhalat.
Nem másokra kéne fröcsögni, hogy mit művelnek az állatokkal, hanem mindenki a saját állataival bánjon normálisan, majd a kicsi japók polipként születnek újjá, és őket is meggrillezik élve, az legyen az ő bajuk. Mi meg azzal foglalkozzunk, ami a saját portánkon történik.