Egy kanyarban volt alkalmam kikerülni az előttem ügyetlenkedő (helyesen vezető) autót és az akkori v6-os 170LE opel vectrámnak (FWD) kipördült a fara. Az első kerék hajtás mentett meg, mivel nagyobb fordulaton pörgetve a motort gázt adtam fék helyett és sikerült egyenesbe húzni a járgányt kb. hasonló szituációbol mint itt a videón. A fenti ferrariétól sokkal kevesebb lóerő is tud veszélyes helyzetet teremteni.
A bátyám opel omegája v6 210LE (RWD) sajnos hasonló helyzetben már összetört volna. Volt néhány veszélyes helyzetünk-tapasztalatunk.
Nyilván a szuperautóknák fejlettem technológiákat alkalmaznak mint az opel, de ennek ellenére nem tartom teljesen biztonságosnak a hátsó hajtást. Ebben nagy szerepe van az emberi tényezőnek is. Sajnos nem volt még alkalmam megérezni milyen erők uralkodnak egy szupersportkocsiban, de megpróbálom elképzelni. Fel kell ahhoz nőni először az biztos.
A bátyám opel omegája v6 210LE (RWD) sajnos hasonló helyzetben már összetört volna. Volt néhány veszélyes helyzetünk-tapasztalatunk.
Nyilván a szuperautóknák fejlettem technológiákat alkalmaznak mint az opel, de ennek ellenére nem tartom teljesen biztonságosnak a hátsó hajtást. Ebben nagy szerepe van az emberi tényezőnek is. Sajnos nem volt még alkalmam megérezni milyen erők uralkodnak egy szupersportkocsiban, de megpróbálom elképzelni. Fel kell ahhoz nőni először az biztos.