Nagyon teccik az ötlet. Lehet a Leap kiforrottab, mert hamarabb kezdték fejleszteni... ez egyértelmű.
Viszont ha szeretnétek eladni ezt a terméket, mindenek előtt letesztelném a célközönséget, hogy mit gondol róla, mennyiért venné meg stb. Azt tudom tanácsolni hogy csináljatok egy weboldalt, ahol már áruljátok valamilyen összegért (lásd A/B teszt), és ha valaki a BUY gombra kattint csak kiirjátok, hogy "We are out of stock curently, but leave us your email se we canl contact you later.". Ez nem ütközik jogszabályba, és valójában a Startupok nagy része ezt csinálja. Valamint tudok ajánlani egy könyvet Running Lean - http://runninglean.co/, hogyan is kezdjetek neki a business csinálásnak. Mi is egy projekton dolgozunk páran haverok, de szeretnénk, letesztelni hogy van-e értelme egyáltalán. Erre ilyen landing page-k tökéletesek.
(A mi projektunk, ha esetleg érdekel: http://crowdybackups.com/ )
Nagyon teccik az ötlet. Lehet a Leap kiforrottab, mert hamarabb kezdték fejleszteni... ez egyértelmű.
Viszont ha szeretnétek eladni ezt a terméket, mindenek előtt letesztelném a célközönséget, hogy mit gondol róla, mennyiért venné meg stb. Azt tudom tanácsolni hogy csináljatok egy weboldalt, ahol már áruljátok valamilyen összegért (lásd A/B teszt), és ha valaki a BUY gombra kattint csak kiirjátok, hogy "We are out of stock curently, but leave us your email se we canl contact you later.". Ez nem ütközik jogszabályba, és valójában a Startupok nagy része ezt csinálja. Valamint tudok ajánlani egy könyvet Running Lean - http://runninglean.co/, hogyan is kezdjetek neki a business csinálásnak. Mi is egy projekton dolgozunk páran haverok, de szeretnénk, letesztelni hogy van-e értelme egyáltalán. Erre ilyen landing page-k tökéletesek.
(A mi projektunk, ha esetleg érdekel: http://crowdybackups.com/ )
Sok sikert!