Teljesen egyetértek veled, de ne felejtsük el, hogy az idő, az olcsó munkaerő és a potenciális felvevőpiac a kínaiaknak dolgozik.
Elég megnézni a Kiát. 8-10 éve még elég silány autókat gyártottak, és most hol tartanak? Már a szegény ember BMW-jének becézgetik, és tegyük hozzá, hogy nem alaptalanul. Nem vitatom, hogy minőségben még nem tartanak ott ahol az európaiak, de félelmetes tempóban zárkóznak fel. Dizájnban már nem lehet megszólni őket, felszereltségben is ott vannak és kétlem, hogy rosszul teljesítenének a biztonsági teszteken, bár bevallom nem néztem utána. Szvsz még néhány év, és az említett BMW-től már maximum presztízsben fognak elmaradni, más kérdés, hogy presztízsben talán soha nem is érik utol...de a kis pénzű vásárló szarik a presztízsre ugyebár. Ha pedig a kóreaiaknak sikerült, előbb utóbb a kínaiaknak is sikerülni fog.
Jómagam nem vennék kínai autót, nem azért mert szar vagy nem szar, hanem mert olyan márkákat preferálok, amiknél az autógyártás már hagyomány és rendelkeznek valamilyen versenysportbéli pedigrével...de nem is tartom magam átlag vásárlónak. Az átlag vásárló viszont egy jó 5-10 év múlva esélyes, hogy kínai autót fog venni, erre az egyik hozzászóló már rávilágított, és sajnos vagy szerencsére de azt gondolom, igaza van/lesz.
Elég megnézni a Kiát. 8-10 éve még elég silány autókat gyártottak, és most hol tartanak? Már a szegény ember BMW-jének becézgetik, és tegyük hozzá, hogy nem alaptalanul. Nem vitatom, hogy minőségben még nem tartanak ott ahol az európaiak, de félelmetes tempóban zárkóznak fel. Dizájnban már nem lehet megszólni őket, felszereltségben is ott vannak és kétlem, hogy rosszul teljesítenének a biztonsági teszteken, bár bevallom nem néztem utána. Szvsz még néhány év, és az említett BMW-től már maximum presztízsben fognak elmaradni, más kérdés, hogy presztízsben talán soha nem is érik utol...de a kis pénzű vásárló szarik a presztízsre ugyebár. Ha pedig a kóreaiaknak sikerült, előbb utóbb a kínaiaknak is sikerülni fog.
Jómagam nem vennék kínai autót, nem azért mert szar vagy nem szar, hanem mert olyan márkákat preferálok, amiknél az autógyártás már hagyomány és rendelkeznek valamilyen versenysportbéli pedigrével...de nem is tartom magam átlag vásárlónak. Az átlag vásárló viszont egy jó 5-10 év múlva esélyes, hogy kínai autót fog venni, erre az egyik hozzászóló már rávilágított, és sajnos vagy szerencsére de azt gondolom, igaza van/lesz.