Attól, hogy egy autógyártó kínai tulajdonban van, vagy attól, ha egy gyártó használ kínai alkatrészeket még nem lesz belőle kínai autó. Szerinted a Volvonál meg a Ssangyongnál ugyanolyan előírásoknak kell megfelelniük a gyártósorról leguruló autóknak? Köszönö viszonyban sincs a kettő. Nem vágom pontosan, hogy mibe és mennyire szólnak bele a kínaiak a Volvonál, de gyanítom, hogy a műszaki és főleg a biztonsági dolgokat a svédekre hagyják, hülyék lennének egy bevált receptet elcseszni.
A cipős hasonlatod azért gáz, mert egy silány cipő nem öl meg, viszont egy silány autó már lehet.
A francia autókat meg végképp nem tudom, miért kevered ide. Leszögezném, hogy nem vagyok francia autós, de javaslom nézzél utána, hogy a Citroen vagy a Renault miket csinál mostanában. A kínaiak ettől még fényévekkel el vannak maradva. Mint korábban írtam, a koreiak azok, akik már döngetik a kaput.
A cipős hasonlatod azért gáz, mert egy silány cipő nem öl meg, viszont egy silány autó már lehet.
A francia autókat meg végképp nem tudom, miért kevered ide. Leszögezném, hogy nem vagyok francia autós, de javaslom nézzél utána, hogy a Citroen vagy a Renault miket csinál mostanában. A kínaiak ettől még fényévekkel el vannak maradva. Mint korábban írtam, a koreiak azok, akik már döngetik a kaput.