műszaki meg biztonsági előírásokról csak annyit, hogy az EU ban eladott autók, cipők és szinte minden egyéb dolog 99% ban azonos szabványoknak felel meg.
Ha utána olvasol, a kínai Geely pont azért vette meg a volvót, mert így a rengeteg biztonsági és műszaki licensz már szabadon felhasználható számára, és mivel kínában szinte minden a kormány tulajdona, így valószínű hogy minden kínai autóban alőbb utőbb visszaköszön a volvo minőség.
A francia autókról meg annyit hogy van autószerelő, nem is egy az ismeretségi körömben, és nem egyszer láttam már fél éves citroen-t besült motorblokkal, vagy éppen renault-t 10 ezer kilométer után széteső futóművel. Persze vezetési technika visszaköszön rajtuk, de érdekes hogy pl suzuki, toyota vagy éppen a márkásabb európai autók közül egynek sem volt ilyen hamar ennyi problémája.
És pl ha egy kínai autónak hasonlóképpen szarrá megy a motorja vagy a futóműve 1 év után, be lehet úgy lőni az árát hogy így is megérje.
Az euba ugyse hozhatnak be olyan autót ami a törésteszteken nem produkál csillagosan.
És ha az elektronikában teljesített fejlődésüket hozzák itt is (lásd pl kínai okostelefonok) akkor 1-2 éven belül az autóik is itt lesznek, ha nem hamarabb. Ezt a felvetésem igazolja az is hogy beengedték a külföldieket erre az autókiállításra.
Másik a kínai alkatrészes dologra visszatérve, szerinted ha egy svéd húz meg 3 csavart az adott alkatrészen vagy egy kínai, az már nem tökmindegy?
Ha utána olvasol, a kínai Geely pont azért vette meg a volvót, mert így a rengeteg biztonsági és műszaki licensz már szabadon felhasználható számára, és mivel kínában szinte minden a kormány tulajdona, így valószínű hogy minden kínai autóban alőbb utőbb visszaköszön a volvo minőség.
A francia autókról meg annyit hogy van autószerelő, nem is egy az ismeretségi körömben, és nem egyszer láttam már fél éves citroen-t besült motorblokkal, vagy éppen renault-t 10 ezer kilométer után széteső futóművel. Persze vezetési technika visszaköszön rajtuk, de érdekes hogy pl suzuki, toyota vagy éppen a márkásabb európai autók közül egynek sem volt ilyen hamar ennyi problémája.
És pl ha egy kínai autónak hasonlóképpen szarrá megy a motorja vagy a futóműve 1 év után, be lehet úgy lőni az árát hogy így is megérje.
Az euba ugyse hozhatnak be olyan autót ami a törésteszteken nem produkál csillagosan.
És ha az elektronikában teljesített fejlődésüket hozzák itt is (lásd pl kínai okostelefonok) akkor 1-2 éven belül az autóik is itt lesznek, ha nem hamarabb. Ezt a felvetésem igazolja az is hogy beengedték a külföldieket erre az autókiállításra.
Másik a kínai alkatrészes dologra visszatérve, szerinted ha egy svéd húz meg 3 csavart az adott alkatrészen vagy egy kínai, az már nem tökmindegy?