Nem tudsz meggyőzni a kínai témával kapcsolatban (sem). A licenszekkel kapcsolatban ugyan igazad van, de ettől még a (tényleg) kínai volvo igencsak más színvonalat fog képviselni jópár évig :)
Az autószerelőket meg végképp hagyjuk! Ez az ország televan kiválóbbnál kiválóbb autószerelőkkel. Aztán amikor haver cliojában már csörög a vezérműszíj, de a szerelő szerint "elmegy ez még", majd 2 e km-el később 90es tempónál láncszakadás, akkor is a francia autó a szar, ugyebár. Hozzátenném, nekem sem ez az egyetlen tapasztalatom szerelőkkel kapcsolatban. Maradjunk annyiban, hogy 90%-uk olyan szinten kontár, hogy egy tömör vasgolyót nem adnék a kezükbe, mert azt is elrontanák.
Az autószerelőket meg végképp hagyjuk! Ez az ország televan kiválóbbnál kiválóbb autószerelőkkel. Aztán amikor haver cliojában már csörög a vezérműszíj, de a szerelő szerint "elmegy ez még", majd 2 e km-el később 90es tempónál láncszakadás, akkor is a francia autó a szar, ugyebár. Hozzátenném, nekem sem ez az egyetlen tapasztalatom szerelőkkel kapcsolatban. Maradjunk annyiban, hogy 90%-uk olyan szinten kontár, hogy egy tömör vasgolyót nem adnék a kezükbe, mert azt is elrontanák.