Azért annyiban igaza van MecHa-nak, hogy addig, ameddig ezek az autók a kínai piacon kerülnek forgalomba, addig nagyjából semmiben nem érint bennünket a minőségük, lehetnének akár papírból is. Véleményezni persze szabad, hogy silány, tényleg az is, csak nem sok jelentősége van. Ha viszont hazai piacra akarnak bekerülni, na akkor jön az Euro NCAP, ami ugye egyfajta biztonságtechnikai szabvány-rendszert is magába foglal. Ha ezen nem érnek el megfelelő minősítést - nem a legjobbat ugye, csak megfelelőt - akkor viszont nem lehet őket kereskedelmi forgalomba hozni. Speciális engedélyeztetési eljárásokkal biztosan lehetne belőlük behozni az országba, de hogy sima forgalmi engedélyt nem kapnál rájuk, az biztos.
Persze ez az élettartamról még nem sokat árul el, de az meg jellemzően úgy működik fogyasztóvédelmi szempontból, hogyha tesztek alapján - vélhetően - hozza azt, amit a műszaki leírásokban állít, akkor legyen. Aztán onnantól kezdve a vásárlón múlik, hogy vásárol olcsóbban köztudottan silányabb terméket, vagy áldoz a drágább, de esetleg minőségibb darabra.
Namármost ha mindezek fényében egy kínai márka eléri, hogy átmenjen az NCAP-n, és kellően alacsonyan árazza be a járműveit, akkor aztán uccuneki, lehet berendelni a "mű-bmw" emblémákat tömegesen, aztán rápakolni a Jaguar hűtőrácsra. 5 év múlva már fel se tűnne.
Persze ez az élettartamról még nem sokat árul el, de az meg jellemzően úgy működik fogyasztóvédelmi szempontból, hogyha tesztek alapján - vélhetően - hozza azt, amit a műszaki leírásokban állít, akkor legyen. Aztán onnantól kezdve a vásárlón múlik, hogy vásárol olcsóbban köztudottan silányabb terméket, vagy áldoz a drágább, de esetleg minőségibb darabra.
Namármost ha mindezek fényében egy kínai márka eléri, hogy átmenjen az NCAP-n, és kellően alacsonyan árazza be a járműveit, akkor aztán uccuneki, lehet berendelni a "mű-bmw" emblémákat tömegesen, aztán rápakolni a Jaguar hűtőrácsra. 5 év múlva már fel se tűnne.