Szeretem én a parttalan vitákat, ez az utóbbi napokban már kiderülhetett itt rólam, nosza, uccuneki'.
17-es hozzászólásodból idézek:
"Engem megdöbbent,hogy számodra elég,ha egy autónak ránézésre megvan mindene(motorja és 4 kereke)"
Na ilyet én nagyjából sehol nem írtam le. A 16-os hozzászólásomban valóban leírtam azt, hogy a kínai nem feltétlenül szar, de az egész hozzászólás csak a legelső kommentemet próbálta "magyarázni", hiszen láthatóan azt sem értetted. A legelső hozzászólásomban arra céloztam a 4kerék+motor megjegyzéssel, hogy addig, amíg konkrétan ezekről a típusokról nem látok negatív kritikát menettulajdonságaikat és minőségüket tekintve, pusztán csak nem tetszenek valakinek külsőre, addig semmi okom kijelenteni, hogy ez egytől egyig fos. Hiszen így ránézésre bizony mindegyik úgy néz ki, mint egy autó. Ez nem azt jelenti, hogy kapásból venném mindegyiket, de attól még így elsőre normális autó formája van.
Hozok egy példát, hogy megértsd ;) Haa eléd kiraknak valamit, ami úgy néz ki, mint egy TV, akkor akármilyen ronda is, addig, amíg az ellenkezőjéről meg nem bizonyosodsz, azt fogod feltételezni, hogy az egy TV. Azért, mert van képernyője, neadjisten' képcsöve, vagy LED-paneljai, ott van mellette a távirányító, stb. Aztán lehet, hogy az első bekapcsoláskor elfüstöl, de amíg te ezt csak egy kiállításon látod, addig az bizony egy TV lesz.
"de ezek az autók azért vannak kikiáltva a postvideoban következetesen ocsmánynak, mert 2-3 autó jellegzetes stílusjegyeit ötvözik".--Ezt megint nem tudom honnan vetted,hiszen erre sem a cím,sem komment nem céloz."
Pl. beszélek valamennyire angolul. 0:30 környékén a sárga csoda: "Can't think where they get the inspiration for this one". Végülis tényleg nem arra céloz, hogy "höhö, pont úgy néz ki, mint egy Hummer, milyen szar már". Közvetlenül a következő kocsinál eljátssza ugyanezt, immáron pontos termékmegnevezéssel (Toyota Aygo). Több példát nem írnék, remélem, mostmár te is érzed ;) Az, hogy Te miért tartod csúnyának, az magánügy, én a postvideora reflektáltam, ami viszont az utánzatokat azért szólja le, mert hasonlítanak. Egyiknél sem hallottam azt mondani pl. hogy "nézd már, milyen aránytalan az lökhárító".
"Abban megint nem értek egyet,hogy ha fogok egy jól bevált,ismert,elismert terméket és azt MAJDNEM pontosan lemásolom,akkor az ugyanazt a hatást fogja elérni,mint az utánzott modell."
Ilyet se írtam sehol. Gondolom a BMW-másolatos példámból következtettél erre. Szerinted ha megközelítőleg lemásolnak egy BMW, és rárakják a BYD emblémát, átküldik a hazai jogi és engedélyeztetési procedúrán, aztán az eredeti autó árának csak feléért elkezdik árulni, nem lesz rá kereslet? Nyilván nem feltétlen az eredeti BMW potenciális vásárlói buknak le rá, de hogy nem lenne sikertelen próbálkozás, arra nagyobb összegekkel mernék fogadni.
A kínai autók eddigi NCAP eredményeiről hallottam már eleget, köszönöm. Ettől függetlenül a videoban egyik mellett sem látom a leminősítő NCAP teszteredményt. Meg úgy általában az NCAP-t sem említették meg. Milyen alapon mondjam azt, hogy ezeknek rossz a minősége? Mert kínai, és mert egykettő hasonlít európai modellekre? Ez valami újfajta minősítési eljárás lehet. Ja nem, ezt úgy hívják, hogy előítélet. Nem rossz dolog az, de ne én legyek már a hülye, ha nekem nincs ilyenem, vagy legalábbis ok nélkül nem hangoztatom.
17-es hozzászólásodból idézek:
"Engem megdöbbent,hogy számodra elég,ha egy autónak ránézésre megvan mindene(motorja és 4 kereke)"
Na ilyet én nagyjából sehol nem írtam le. A 16-os hozzászólásomban valóban leírtam azt, hogy a kínai nem feltétlenül szar, de az egész hozzászólás csak a legelső kommentemet próbálta "magyarázni", hiszen láthatóan azt sem értetted. A legelső hozzászólásomban arra céloztam a 4kerék+motor megjegyzéssel, hogy addig, amíg konkrétan ezekről a típusokról nem látok negatív kritikát menettulajdonságaikat és minőségüket tekintve, pusztán csak nem tetszenek valakinek külsőre, addig semmi okom kijelenteni, hogy ez egytől egyig fos. Hiszen így ránézésre bizony mindegyik úgy néz ki, mint egy autó. Ez nem azt jelenti, hogy kapásból venném mindegyiket, de attól még így elsőre normális autó formája van.
Hozok egy példát, hogy megértsd ;) Haa eléd kiraknak valamit, ami úgy néz ki, mint egy TV, akkor akármilyen ronda is, addig, amíg az ellenkezőjéről meg nem bizonyosodsz, azt fogod feltételezni, hogy az egy TV. Azért, mert van képernyője, neadjisten' képcsöve, vagy LED-paneljai, ott van mellette a távirányító, stb. Aztán lehet, hogy az első bekapcsoláskor elfüstöl, de amíg te ezt csak egy kiállításon látod, addig az bizony egy TV lesz.
"de ezek az autók azért vannak kikiáltva a postvideoban következetesen ocsmánynak, mert 2-3 autó jellegzetes stílusjegyeit ötvözik".--Ezt megint nem tudom honnan vetted,hiszen erre sem a cím,sem komment nem céloz."
Pl. beszélek valamennyire angolul. 0:30 környékén a sárga csoda: "Can't think where they get the inspiration for this one". Végülis tényleg nem arra céloz, hogy "höhö, pont úgy néz ki, mint egy Hummer, milyen szar már". Közvetlenül a következő kocsinál eljátssza ugyanezt, immáron pontos termékmegnevezéssel (Toyota Aygo). Több példát nem írnék, remélem, mostmár te is érzed ;) Az, hogy Te miért tartod csúnyának, az magánügy, én a postvideora reflektáltam, ami viszont az utánzatokat azért szólja le, mert hasonlítanak. Egyiknél sem hallottam azt mondani pl. hogy "nézd már, milyen aránytalan az lökhárító".
"Abban megint nem értek egyet,hogy ha fogok egy jól bevált,ismert,elismert terméket és azt MAJDNEM pontosan lemásolom,akkor az ugyanazt a hatást fogja elérni,mint az utánzott modell."
Ilyet se írtam sehol. Gondolom a BMW-másolatos példámból következtettél erre. Szerinted ha megközelítőleg lemásolnak egy BMW, és rárakják a BYD emblémát, átküldik a hazai jogi és engedélyeztetési procedúrán, aztán az eredeti autó árának csak feléért elkezdik árulni, nem lesz rá kereslet? Nyilván nem feltétlen az eredeti BMW potenciális vásárlói buknak le rá, de hogy nem lenne sikertelen próbálkozás, arra nagyobb összegekkel mernék fogadni.
A kínai autók eddigi NCAP eredményeiről hallottam már eleget, köszönöm. Ettől függetlenül a videoban egyik mellett sem látom a leminősítő NCAP teszteredményt. Meg úgy általában az NCAP-t sem említették meg. Milyen alapon mondjam azt, hogy ezeknek rossz a minősége? Mert kínai, és mert egykettő hasonlít európai modellekre? Ez valami újfajta minősítési eljárás lehet. Ja nem, ezt úgy hívják, hogy előítélet. Nem rossz dolog az, de ne én legyek már a hülye, ha nekem nincs ilyenem, vagy legalábbis ok nélkül nem hangoztatom.