"két motor leállása felszállás után"
Ez info valahonnan, vagy ezt is "laikus szemmel" mondod? Én is úgy tudom, hogy a rakomány mozdult el... simán hihető, a kiegyensúlyozottság nagyon fontos egy repülőnél. Arról nem is beszélve, hogy ebben a szögben még maximális teljesítménnyel működő hajtóművekkel sem tud tartósan emelkedni egy 747-es, nem erre tervezték... egyszerűen elfogy a sebessége és átesik (ahogy az most is történt). Ha nagyobb magasságon történik, akkor még talán megmenthető, bár ha tényleg elcsúszott a súlypont, akkor nem valószínű.
#2 lazlow82:
Az lehet, hogy szándékosan nem a kocsikra tette a gépet, de egy ilyen zuhanásnál teljesen mindegy milyen szögben ér földet, nincs esélye.
Ez info valahonnan, vagy ezt is "laikus szemmel" mondod? Én is úgy tudom, hogy a rakomány mozdult el... simán hihető, a kiegyensúlyozottság nagyon fontos egy repülőnél. Arról nem is beszélve, hogy ebben a szögben még maximális teljesítménnyel működő hajtóművekkel sem tud tartósan emelkedni egy 747-es, nem erre tervezték... egyszerűen elfogy a sebessége és átesik (ahogy az most is történt). Ha nagyobb magasságon történik, akkor még talán megmenthető, bár ha tényleg elcsúszott a súlypont, akkor nem valószínű.
#2 lazlow82:
Az lehet, hogy szándékosan nem a kocsikra tette a gépet, de egy ilyen zuhanásnál teljesen mindegy milyen szögben ér földet, nincs esélye.