És innentől kezdve kérdéses a BKV (jelenlegi állapotú) hasznossága.
Hiszen ha az a 30 ember beül az autójába, és 10-15 percet utazva eléri a munkahelyét, nem lehet hogy kevésbé szennyezné a levegőt, mint a napi 20 órában folyamatosan közlekedő kormot okádó "65-80 litert" litert (és még ki tudja mennyi olajat) felzabáló buszok?
Elhiszem hogy van ahol jól működik a tömegközlekedés.
De minden reálisan gondolkodó ember látja hogy nálunk nem.
Ezért nem teszik le az autókat, még ilyen üzemanyagárak mellett sem.
Hogy a buszokon uralkodó "tisztaságot" ne is említsük.
Hiszen ha az a 30 ember beül az autójába, és 10-15 percet utazva eléri a munkahelyét, nem lehet hogy kevésbé szennyezné a levegőt, mint a napi 20 órában folyamatosan közlekedő kormot okádó "65-80 litert" litert (és még ki tudja mennyi olajat) felzabáló buszok?
Elhiszem hogy van ahol jól működik a tömegközlekedés.
De minden reálisan gondolkodó ember látja hogy nálunk nem.
Ezért nem teszik le az autókat, még ilyen üzemanyagárak mellett sem.
Hogy a buszokon uralkodó "tisztaságot" ne is említsük.