1. Kezdésnél fali rácsot kinyitni, kulcsot kivenni, ajtót kinyitni, kimenni.
2. Asztalon középső tányérból zöld kulcsot kivenni, majd balra el.
3. Zöld kulccsal emeleti zöld lakatot kinyitni, és bemenni. (arra oda kell figyelni, hogy NE akkor manj be az ajtókon, mikor a rabló éppen bent tartózkodik)
4. Falon poszterre klikk, a feltáruló átjárón átmenni. A nagy kart lehúzni. Ajtó fölötti rácsot kinyitni, piros kulcsot kivenni. Átjárón vissza, ajtón ki.
5. Lenti jobbra mutató felhőcskére kattintva visszamész a dutyi másik végébe, ahol felveheted a zseblámpát.
6. vissza balra. Fenti jobbra mutató felhőre katt, és menj be a legucsó nyitott cellába.
7. Zseblámpával szét tudsz nézni. A szoba közepén lévő aranykupac tövében van egy korong, felvenni. A Szoba jobb végében mukit kiszabadítani a zsákból. Ad egy 3jegyű kódot, ezt a piros széfnél tudod beütni. Zsákot vedd fel. Vissza ki, és balra el.
8. Zsákot vidd a lelógó kampóra, majd mikor gyíkocska pont megáll rajta, katt a gyíkra. Ezzel becsomiztad.
9. Menj be a bal alsó cellába, a középső ágyon fekszik egy muki, aki ad megint egy kódot, ami a kék széfhez kell majd
10. Menj ki, és a fali konzolon üsd be a piros kódot. Szabad az út a széfhez, katt rá. Kék kód beír, széf kinyílik, bemész.
11. Korongot (érmét) beteszed a játékba. A játék lényege, hogy párosítani kell a rablókat (2 ugyanolyan eltűnik), majd a széfeket tartalmuk szerint. Ha megvagy vele, megjelenik egy szerelmes rabló képe. Az ajtó fölött van egy rács, azt kinyitva kapsz egy zöld kódot. Ki a széfből, jobbra el.
12. jobb oldali széfbe kódot beütni. Bemenni.
13. középen bvan egy játékgép. A lényege, hogy az adott betűt akkor kell megnyomni, amikor zöldre vált. Nem előbb, nem később. 5x hibázhatsz, aztán kezdődik elölről ez a game.
2. Asztalon középső tányérból zöld kulcsot kivenni, majd balra el.
3. Zöld kulccsal emeleti zöld lakatot kinyitni, és bemenni. (arra oda kell figyelni, hogy NE akkor manj be az ajtókon, mikor a rabló éppen bent tartózkodik)
4. Falon poszterre klikk, a feltáruló átjárón átmenni. A nagy kart lehúzni. Ajtó fölötti rácsot kinyitni, piros kulcsot kivenni. Átjárón vissza, ajtón ki.
5. Lenti jobbra mutató felhőcskére kattintva visszamész a dutyi másik végébe, ahol felveheted a zseblámpát.
6. vissza balra. Fenti jobbra mutató felhőre katt, és menj be a legucsó nyitott cellába.
7. Zseblámpával szét tudsz nézni. A szoba közepén lévő aranykupac tövében van egy korong, felvenni. A Szoba jobb végében mukit kiszabadítani a zsákból. Ad egy 3jegyű kódot, ezt a piros széfnél tudod beütni. Zsákot vedd fel. Vissza ki, és balra el.
8. Zsákot vidd a lelógó kampóra, majd mikor gyíkocska pont megáll rajta, katt a gyíkra. Ezzel becsomiztad.
9. Menj be a bal alsó cellába, a középső ágyon fekszik egy muki, aki ad megint egy kódot, ami a kék széfhez kell majd
10. Menj ki, és a fali konzolon üsd be a piros kódot. Szabad az út a széfhez, katt rá. Kék kód beír, széf kinyílik, bemész.
11. Korongot (érmét) beteszed a játékba. A játék lényege, hogy párosítani kell a rablókat (2 ugyanolyan eltűnik), majd a széfeket tartalmuk szerint. Ha megvagy vele, megjelenik egy szerelmes rabló képe. Az ajtó fölött van egy rács, azt kinyitva kapsz egy zöld kódot. Ki a széfből, jobbra el.
12. jobb oldali széfbe kódot beütni. Bemenni.
13. középen bvan egy játékgép. A lényege, hogy az adott betűt akkor kell megnyomni, amikor zöldre vált. Nem előbb, nem később. 5x hibázhatsz, aztán kezdődik elölről ez a game.
Ha ezzel megvagy, kész is.
12.