1. Tényleg miért nem ment a jobb sávban az autós, amikor senki nem volt sehol. Csak mert a királyok a belső sávban mennek?
2. Mi baja volt egyáltalán a motorosnak? zavarta, hogy a kocsi a belső sávban ment? Nem tartott fel senkit, tök üres volt az autópálya?
3. Miért fékez be tényleg ekkora sebességnél a motoros, mit akart vajon elérni? Gondolta jól befejeli a szélvédőt?
4. Az autós azért jó fej, hogy előbb megnézi nyugodtan az autóját, aztán ballag csak szép lassan a motoroshoz. Végülis az a fontos nem tört-e be a hűtőrács.
Amit meg főleg nem értek, hogy ha az EU már ugye azt is meghatározza, hogy legyen a kocsikban keréknyomás szenzor, meg tököm tudja milyen elektronikus biztonsági hókuszpókuszok, azt miért nem lehet EU-ilag és államilag korlátozni, hogy az autók és motorok mondjuk max. 160-nal menjenek. Miért is kell egy autónak 220-szal egy motornak 280-nal mennie, amikor egy-két kivétellel, sehol se szabad 120-130-nál többel hajtani?! Jó ez pont orosz videó, ott meg semmi nem számít.
1. Tényleg miért nem ment a jobb sávban az autós, amikor senki nem volt sehol. Csak mert a királyok a belső sávban mennek?
2. Mi baja volt egyáltalán a motorosnak? zavarta, hogy a kocsi a belső sávban ment? Nem tartott fel senkit, tök üres volt az autópálya?
3. Miért fékez be tényleg ekkora sebességnél a motoros, mit akart vajon elérni? Gondolta jól befejeli a szélvédőt?
4. Az autós azért jó fej, hogy előbb megnézi nyugodtan az autóját, aztán ballag csak szép lassan a motoroshoz. Végülis az a fontos nem tört-e be a hűtőrács.
Amit meg főleg nem értek, hogy ha az EU már ugye azt is meghatározza, hogy legyen a kocsikban keréknyomás szenzor, meg tököm tudja milyen elektronikus biztonsági hókuszpókuszok, azt miért nem lehet EU-ilag és államilag korlátozni, hogy az autók és motorok mondjuk max. 160-nal menjenek. Miért is kell egy autónak 220-szal egy motornak 280-nal mennie, amikor egy-két kivétellel, sehol se szabad 120-130-nál többel hajtani?! Jó ez pont orosz videó, ott meg semmi nem számít.