Nyilván itt nem az emberi mivoltát utálják. Hanem a viselkedésüket.
Egyszerűen azt kell megérteni, hogy az autóút autókra van kitalálva, ráengednek kerékpárost, robogóst, gyalogost, rókát nyulat és az autósnak van lassan a legkevesebb joga az autóúton menni. Mindenkinek lassan már elsőbbsége van az autóssal szemben. Mindenki átmehet minden piroson behajtani tiloson stb, de az autóst azért is megbasszák ha 20 centivel előlrébb parkol mint a térkő(ami elvileg vonal akar lenni, kreszben ilyen nincsen)
Valamint fűnek fának adnak jogsit. Namost egy szűk játszótérre beengedsz mindenféle "elemet" abból csakis a balhé lesz, mert mindenki más szemszögből nézi a dolgokat.
Én kerékpároztam, de beláttam, hogy hiába erősködöm a kerékpáros csak az életét kockáztatja, mert az utak nem alkalmasak kerékpár és autó, vagy busz közös közlekedésére. Mert ez egy smucig geci ország és EU támogatásból úgy oldják meg a kerékpárutat, hogy felfestenek 2 nyilat meg egy kerékpárt a sáv szélére. Namost a busz épphogy elfér egy sávban de így már nem. Persze egy "köcsög-nem köcsög" biciglis miatt 120 utas a buszon várakozzon, mert ő csak 20-al teker.
A motoros a másik. Ha a sávban középen haladna normális sebességgel nem lenne vele baj. Persze mint minden motoros te sem mész 50-nél gyorsabban. Persze azt hiszed, hogy az autós folyton a tükröt fürkészi a 200-zal elővillanó motorosokat keresve, nembeszélve dugóban innen onnan jobbról-balról kerülgető motorosokról akiknek feljebbáll ha épp nem férnek el tőled, mert te meg idegeidet téped a dugóban, hogy 5 re odaérj a gyerekért a bölcsibe, mert különben kirakják az utcára.
Meghát tudom a feeling, hogy gyorsan is lehetne haladni, de akkor meg igenis vállald be kussban, hogy te kerülgeted az autókat és nem ők téged. Igenis sokkal értelmesebb dolog a belső sávban haladni kiszámíthatóan minthogy kihúzódott volna az autós. A motoros 20x-osan is elfér az autópályán az autós nem.
És sajnálom de azt kell, hogy mondjam igenis 100 ból ha nem is 99 de 90 motoros szabálytalan, 20-30 veszélyes és vagy 10 kifejezetten agresszív.
Én mindig elengedem a motorosokat dugóban, de volt már rá eset, hogy jobbra húzódtam, mert balról jött, elengedtem, 10mp-el később jobbról jött és belerúgott az autóba. Hát köszi. Túl sok eset után meg jön az általánosítás. Na nem folytatom, úgysincs értelme....
Egyszerűen azt kell megérteni, hogy az autóút autókra van kitalálva, ráengednek kerékpárost, robogóst, gyalogost, rókát nyulat és az autósnak van lassan a legkevesebb joga az autóúton menni. Mindenkinek lassan már elsőbbsége van az autóssal szemben. Mindenki átmehet minden piroson behajtani tiloson stb, de az autóst azért is megbasszák ha 20 centivel előlrébb parkol mint a térkő(ami elvileg vonal akar lenni, kreszben ilyen nincsen)
Valamint fűnek fának adnak jogsit. Namost egy szűk játszótérre beengedsz mindenféle "elemet" abból csakis a balhé lesz, mert mindenki más szemszögből nézi a dolgokat.
Én kerékpároztam, de beláttam, hogy hiába erősködöm a kerékpáros csak az életét kockáztatja, mert az utak nem alkalmasak kerékpár és autó, vagy busz közös közlekedésére. Mert ez egy smucig geci ország és EU támogatásból úgy oldják meg a kerékpárutat, hogy felfestenek 2 nyilat meg egy kerékpárt a sáv szélére. Namost a busz épphogy elfér egy sávban de így már nem. Persze egy "köcsög-nem köcsög" biciglis miatt 120 utas a buszon várakozzon, mert ő csak 20-al teker.
A motoros a másik. Ha a sávban középen haladna normális sebességgel nem lenne vele baj. Persze mint minden motoros te sem mész 50-nél gyorsabban. Persze azt hiszed, hogy az autós folyton a tükröt fürkészi a 200-zal elővillanó motorosokat keresve, nembeszélve dugóban innen onnan jobbról-balról kerülgető motorosokról akiknek feljebbáll ha épp nem férnek el tőled, mert te meg idegeidet téped a dugóban, hogy 5 re odaérj a gyerekért a bölcsibe, mert különben kirakják az utcára.
Meghát tudom a feeling, hogy gyorsan is lehetne haladni, de akkor meg igenis vállald be kussban, hogy te kerülgeted az autókat és nem ők téged. Igenis sokkal értelmesebb dolog a belső sávban haladni kiszámíthatóan minthogy kihúzódott volna az autós. A motoros 20x-osan is elfér az autópályán az autós nem.
És sajnálom de azt kell, hogy mondjam igenis 100 ból ha nem is 99 de 90 motoros szabálytalan, 20-30 veszélyes és vagy 10 kifejezetten agresszív.
Én mindig elengedem a motorosokat dugóban, de volt már rá eset, hogy jobbra húzódtam, mert balról jött, elengedtem, 10mp-el később jobbról jött és belerúgott az autóba. Hát köszi. Túl sok eset után meg jön az általánosítás. Na nem folytatom, úgysincs értelme....