Szerintem a víz hasonlattal jobban ki tudtam fejezni hogy mi is az a hullám amire gondolok.(hülyébb is megérti) Azért van akkora méretbeli különbség a helikopter rotorja, és a motorcsónak hajócsavarja közt, mert a levegő összenyomható. Ami akár hogy is nézzük egy olyan veszteség amivel számolni kell. Kár is ragozni.
Mikor fejtetőn két centivel a beton felett lebegteti... nem jut eszedbe mi tartja a Ferrarit az úton?
A szívóhatás, ami két szilárd test közt nagy sebességgel áramló levegő okoz.
Csórikámnak a gépe le kellett volna hogy essen. Egyrészt a rotor és a beton közt keletkező szívóhatás miatt, másrészt a rotor a felhajtóerejéhez szükséges levegőt maga alá dolgozza. De vajon az el is bír szökni? Netán a beton akadályt képez számára amit kerülnie kell? Mert az is turbulenciához vezet. Szóval ja. Kár tovább ragozni.
Mikor fejtetőn két centivel a beton felett lebegteti... nem jut eszedbe mi tartja a Ferrarit az úton?
A szívóhatás, ami két szilárd test közt nagy sebességgel áramló levegő okoz.
Csórikámnak a gépe le kellett volna hogy essen. Egyrészt a rotor és a beton közt keletkező szívóhatás miatt, másrészt a rotor a felhajtóerejéhez szükséges levegőt maga alá dolgozza. De vajon az el is bír szökni? Netán a beton akadályt képez számára amit kerülnie kell? Mert az is turbulenciához vezet. Szóval ja. Kár tovább ragozni.