Nem muszáj felvenni, viszont abban szinte biztos vagyok, hogy a call centeres ügyintéző a saját kis készülékéről nem tudja beállítani a hívószám kijelzést, vagy ha mégis, akkor szerződésesen tiltják neki.
Jelen esetben pedig nem hiszem, hogy "Cetelemes ügy" címszóval reklámhívásról lenne szó, ha meg mégis, akkor sem kell kioktatni az ügyintézőt, hanem közölni kell vele, hogy nincs "Cetelemes ügye", és elköszönni. Ha meg mégis van, akkor valamikor beleegyezett a telefonos ügyintézésbe, tessék ahhoz tartani magát, nem utólag emberkedni a munkáját végző ügyintézővel.
Jelen esetben pedig nem hiszem, hogy "Cetelemes ügy" címszóval reklámhívásról lenne szó, ha meg mégis, akkor sem kell kioktatni az ügyintézőt, hanem közölni kell vele, hogy nincs "Cetelemes ügye", és elköszönni. Ha meg mégis van, akkor valamikor beleegyezett a telefonos ügyintézésbe, tessék ahhoz tartani magát, nem utólag emberkedni a munkáját végző ügyintézővel.