"A válasz mindkettőre az, hogy azért, mert ez az ügyintéző szempontjából így előírás-szerű."
Nem. Az előírás az, hogy ha rögzíted a beszélgetést, akkor neked kell először megadnod az adataidat. Utána jöhet az, amikor elkérjük az ügyféltől az övét.
Az, hogy a cégnél az ügyintézőt nem erre idomítják, vagy el sem mondják neki, vag yéppen azt mondják neki, hogy hogyna csinálja, az az ügyfél szempontjából mindegy, mert nem ő a hunyó.
Bizony a jelen beszélgetésben az ügyfél jogosan követelte, hogy ugyan mondják már el, hogy mi a hol is tudja majd visszakeresni ezt a telefonbeszélgetést. És a kisleány meg csak hüppögött rá.
Nem. Az előírás az, hogy ha rögzíted a beszélgetést, akkor neked kell először megadnod az adataidat. Utána jöhet az, amikor elkérjük az ügyféltől az övét.
Az, hogy a cégnél az ügyintézőt nem erre idomítják, vagy el sem mondják neki, vag yéppen azt mondják neki, hogy hogyna csinálja, az az ügyfél szempontjából mindegy, mert nem ő a hunyó.
Bizony a jelen beszélgetésben az ügyfél jogosan követelte, hogy ugyan mondják már el, hogy mi a hol is tudja majd visszakeresni ezt a telefonbeszélgetést. És a kisleány meg csak hüppögött rá.