"Ha meg nem az, akkor tegye le a telefont, ne emberkedjen, senkinek nem segít vele, maximum az önérzetének."
Nem ismerjük az ügy hátterét. Itt az sem kizárt, hogy az ügyfelet már vagy 4X hívták fel azon a héten és tele lett a hócipője. (Igen, ez szokásos a behajtó cégeknél.) Szerintem a legjobb megoldást választotta. Felajánlotta, hogy keressék meg hivatalos levélben. Persze a kisasszony szólt, hogy eszük ágában sincs ajánlott levelet küldeni (mert még a végén lenne nyoma), szóval ott is a cég a szemét, nem az ügyfél. Rendes hivatalos megkeresésénél alap a tértivevényes levél.
Most gondolj bele a helyzetébe. Dolgozik a gyárban, majd a legnagyobb pörgés közben felhívják, hogy XY cetelemes ügyben ezzel és ezzel kapcsolatban nyilatkozzon. Közben persze amit mond, azt rögzítik és felhasználható ellene! Mellette megy a gép, felét sem hallja amit mondanak, a Józsi kiabál a szomszéd szalagnál, a főnök nézi sanda szemmel, ő meg banki ügyet intéz, fejből, úgy, hogy ha rosszat mond, azzal akár szerződhet is velük egy számára előnytelen megoldással. És ez azon a héten lehet akár a 4. ilyen hívás is, a legkelemetlenebb percekben!
Csoda, hogy ha véletlenül van pár szabad perce, akkor megpróbálja rávenni az ügyintézőt, hogy ugyan levélben keressék már meg őt, ne telefonon zaklassák?
Ez szerintem a részéről nem akadékoskodás, hanem sima önvédelem, függetlenül attól, hogy tartozik-e vagy nem. Az okés, hogy rendelkezésére kell állnia (bár ebben is lehetz egy kanyar, hiszen ő a bankkal szerződött, nem a behajtó céggel!). De a rendelkezésre állás sem azt jelenti, hogy mindig és mindenkor, amikor éppen a behajtónak kedve szottyan rászabadítani az aktuális droidot. Van ennek hivatalos okos módja - ajánlott tértivevényes levél. Azt kikerülni nem lehet.
Ja, hogy azzal nem lehet olyan könnyen megfélemlíteni az átlagembert, mint a kétnaponta történő hívásokkal? Hát ilyen ez.
Nem ismerjük az ügy hátterét. Itt az sem kizárt, hogy az ügyfelet már vagy 4X hívták fel azon a héten és tele lett a hócipője. (Igen, ez szokásos a behajtó cégeknél.) Szerintem a legjobb megoldást választotta. Felajánlotta, hogy keressék meg hivatalos levélben. Persze a kisasszony szólt, hogy eszük ágában sincs ajánlott levelet küldeni (mert még a végén lenne nyoma), szóval ott is a cég a szemét, nem az ügyfél. Rendes hivatalos megkeresésénél alap a tértivevényes levél.
Most gondolj bele a helyzetébe. Dolgozik a gyárban, majd a legnagyobb pörgés közben felhívják, hogy XY cetelemes ügyben ezzel és ezzel kapcsolatban nyilatkozzon. Közben persze amit mond, azt rögzítik és felhasználható ellene! Mellette megy a gép, felét sem hallja amit mondanak, a Józsi kiabál a szomszéd szalagnál, a főnök nézi sanda szemmel, ő meg banki ügyet intéz, fejből, úgy, hogy ha rosszat mond, azzal akár szerződhet is velük egy számára előnytelen megoldással. És ez azon a héten lehet akár a 4. ilyen hívás is, a legkelemetlenebb percekben!
Csoda, hogy ha véletlenül van pár szabad perce, akkor megpróbálja rávenni az ügyintézőt, hogy ugyan levélben keressék már meg őt, ne telefonon zaklassák?
Ez szerintem a részéről nem akadékoskodás, hanem sima önvédelem, függetlenül attól, hogy tartozik-e vagy nem. Az okés, hogy rendelkezésére kell állnia (bár ebben is lehetz egy kanyar, hiszen ő a bankkal szerződött, nem a behajtó céggel!). De a rendelkezésre állás sem azt jelenti, hogy mindig és mindenkor, amikor éppen a behajtónak kedve szottyan rászabadítani az aktuális droidot. Van ennek hivatalos okos módja - ajánlott tértivevényes levél. Azt kikerülni nem lehet.
Ja, hogy azzal nem lehet olyan könnyen megfélemlíteni az átlagembert, mint a kétnaponta történő hívásokkal? Hát ilyen ez.