OFF
Ismerős a neved.Nem te vagy a szerkesztő az iphone..... oldalon?:)
Tényleg, IOS-ra nincs ilyen "filter" funkció vagy app?
ON
Tipikus esete, mikor két balf@sz "találkozik".:)
Igazából a probléma szerintem ott kezdődött, hogy a call center-es kishölgy már az elején elég flegmára, unottra vette a figurát.Ilyen cégeknél(komolyabb) nem véletlenül követelik meg a tisztelettudó, udvarias, gyakran megalázkodó stílust.
Lássuk be, hogy már önmagában az idegesítő tud lenni, ha valaki "kikapcsolt" számmal hív, hátha ehhez még párosul egy flegma, lekezelő stílus is.Tuti öngól.
Nem állítom, hogy a férfinek mindenben igaza van, de az tény, hogy ezek után a hívott fél sem lesz udvarias, segítőkész.És ez valahol érthető is.
Látszólag egyik sem akarta ezt az ügyet igazán megoldani.Adott egy unott, flegma operátor, aki nem igazán ért a munkájához és egy adós, aki ezt kihasználva felvesz egy okoskodó, lekezelő-kioktató stílust.
A témát tekintve mind a kettőnek igaza lehet és egyiknek sem.Attól függ kinek a személyével azonosulunk.Attól függ milyen hasonló esetet éltünk át és abban a helyzetben milyen szerepben voltunk.
Sokan azt mondják, hogy szegény call centeres nő nem tehet semmiről, csak a munkáját végzi,nem vele kell vitába szállni.Csak az a nem mindegy, hogy a munkáját hogyan végzi.Tegyük szívünkre a kezünket és valljuk be, hogy mi nem estünk neki olyannak, aki csak egy munkás,aki csak a munkáját végezte(pénztáros,ellenőr,parkolóőr,rendőr,banki alkalmazott,stb.)?!Majd másnap mi ülünk az ő helyükön és szidjuk a vásárlót,utazót, parkolót,adóst, hogy mekkora tirpák.:)
Így megy ez, nincs ezen mit csodálkozni.Ilyen hangfelvétel ezrével készül egy ilyen és ehhez hasonló cégnél,csak kevés kerül nyilvánosságra.
Ismerős a neved.Nem te vagy a szerkesztő az iphone..... oldalon?:)
Tényleg, IOS-ra nincs ilyen "filter" funkció vagy app?
ON
Tipikus esete, mikor két balf@sz "találkozik".:)
Igazából a probléma szerintem ott kezdődött, hogy a call center-es kishölgy már az elején elég flegmára, unottra vette a figurát.Ilyen cégeknél(komolyabb) nem véletlenül követelik meg a tisztelettudó, udvarias, gyakran megalázkodó stílust.
Lássuk be, hogy már önmagában az idegesítő tud lenni, ha valaki "kikapcsolt" számmal hív, hátha ehhez még párosul egy flegma, lekezelő stílus is.Tuti öngól.
Nem állítom, hogy a férfinek mindenben igaza van, de az tény, hogy ezek után a hívott fél sem lesz udvarias, segítőkész.És ez valahol érthető is.
Látszólag egyik sem akarta ezt az ügyet igazán megoldani.Adott egy unott, flegma operátor, aki nem igazán ért a munkájához és egy adós, aki ezt kihasználva felvesz egy okoskodó, lekezelő-kioktató stílust.
A témát tekintve mind a kettőnek igaza lehet és egyiknek sem.Attól függ kinek a személyével azonosulunk.Attól függ milyen hasonló esetet éltünk át és abban a helyzetben milyen szerepben voltunk.
Sokan azt mondják, hogy szegény call centeres nő nem tehet semmiről, csak a munkáját végzi,nem vele kell vitába szállni.Csak az a nem mindegy, hogy a munkáját hogyan végzi.Tegyük szívünkre a kezünket és valljuk be, hogy mi nem estünk neki olyannak, aki csak egy munkás,aki csak a munkáját végezte(pénztáros,ellenőr,parkolóőr,rendőr,banki alkalmazott,stb.)?!Majd másnap mi ülünk az ő helyükön és szidjuk a vásárlót,utazót, parkolót,adóst, hogy mekkora tirpák.:)
Így megy ez, nincs ezen mit csodálkozni.Ilyen hangfelvétel ezrével készül egy ilyen és ehhez hasonló cégnél,csak kevés kerül nyilvánosságra.