"számítógép alapú telefonrendszerek ügyében"
Teljesen mindegy hogy számítógép vagy nem számítógépes a rendszer!
Az ami egy cég kezelésében van az maximum alközpont lehet azt kifele nem is láthatni.
azaz a 06-1-1234567 az a fővonal a 123-as melléket kezelheti számítógépes vagy nem számítógépes alközpont. De te láttál valaha is fővonal után melléknek a számát? Nem így irreleváns hogy az alközpont mit kezel. A mobilnál is a mobilod küld el egy kérést a szolgáltató felé hogy elküldhető-e vagy sem a hívószámod.
A fenti hülyeségeddel ne egy telefonszerelővel vitatkozz...
Teljesen mindegy hogy számítógép vagy nem számítógépes a rendszer!
Az ami egy cég kezelésében van az maximum alközpont lehet azt kifele nem is láthatni.
azaz a 06-1-1234567 az a fővonal a 123-as melléket kezelheti számítógépes vagy nem számítógépes alközpont. De te láttál valaha is fővonal után melléknek a számát? Nem így irreleváns hogy az alközpont mit kezel. A mobilnál is a mobilod küld el egy kérést a szolgáltató felé hogy elküldhető-e vagy sem a hívószámod.
A fenti hülyeségeddel ne egy telefonszerelővel vitatkozz...