Az egész azzal kezdődött hogy az albérlőim kértek internetet.
Beköttettem, majd három hónap múlva kaptam egy levelet a T-csoporttól, hogy "nemfizetés" okán felbontják a szerződést.
(Igen, hülye voltam, bíztam az albérlőkben, akik nem fizették. Így "üzleteljen" az ember rokonnal!)
Lenyeltem a békát, kifizettettem a lakókkal az elmaradt három hónapot, és a kötbért is.
(Majd szemrevételeztem a "szakszerű szolgáltatásmegszüntetés" nyomait, ami abból állt hogy kitépték a bejárati ajtó felett a kábelt. A fal mögött lévő routerből is.)
Azt hittem itt vége a dolognak.
De egy év múlva jött egy csekk 125000 forintról.
Felhívtam őket, kérdeztem mi ez, mondták hogy az elmúlt egy évi szolgáltatás díja. Közöltem velük hogy nem vettem igénybe szolgáltatást, már csak azért sem mert kitépték a kábelt a lakásból.
Válasz:
"a technikai rész az én dolgom, ők biztosították a hozzáférést, azt fizessem ki!"
Láttam hogy így nem megyünk semmire, bementem az Europarkba, kivártam a sort, majd előadtam a panaszom az ügyintézőnek. A hölgy mosolygott, majd kért egy ügyfél-azonosítót.
Megadtam ami a papíron volt, mire a közölte hogy ez az azonosító nincs ügyfélhez rendelve.
Jó, próbáljuk név szerint.
Név nincs a rendszerben. A cím sem.
"nyugodjak meg, tévedés történt, ne fizessem be a csekket"
Megnyugodtam, nem fizettem.
Két hónap múlva újabb csekk, az összeg már 156000 ft.
Bementem, eljárás ugyanazt, válaszok ugyanazok.
Ezúttal rögzítve, majd elküldve a Fogyasztóvédelemnek.
Egy hónap múlva jött a levél a "Fogyasztóvédelemtől" hogy a T-csoport elismeri a számlázási hibát, "együttműködést mutat", a Fogyasztóvédelemnek további teendője nincs.
Megnyugodtam.
Persze hiba volt, alig egy hónap múlva jött egy HIVATALOS levél a Justitiától, melyben már 176 ezret követeltek.
Mentem a fogyasztóvédelemhez, ott közölték velem hogy mivel a Justitia megvásárolta(???) a tartozásom, így a követelésük jogos, fizessem ki, aztán polgári peres úton vissza tudom igényelni, de ha nem fizetek, letilthatják a fizetésem egy részét.
Mentem ügyvédhez, ugyanez a válasz, de megnyugtatott hogy a teljes összeget vissza tudjuk perelni.
Így tettem. Fizettem, pereltem.
50 ezret kaptam vissza a 176 ezerből.
Ennyit a fogyasztók védelméről.
Viszont nem hagytam ennyiben a dolgot, ott húztam rájuk ahol a legjobban fáj.
Rendszergazdaként két tucatnyi magánember, és 6 országos cég az ügyfelem, ezek mindegyikének megmutattam a hivatalos levelezést, és egy éven belül mindegyiküket átvittem más szolgáltatóhoz.
Az egész azzal kezdődött hogy az albérlőim kértek internetet.
Beköttettem, majd három hónap múlva kaptam egy levelet a T-csoporttól, hogy "nemfizetés" okán felbontják a szerződést.
(Igen, hülye voltam, bíztam az albérlőkben, akik nem fizették. Így "üzleteljen" az ember rokonnal!)
Lenyeltem a békát, kifizettettem a lakókkal az elmaradt három hónapot, és a kötbért is.
(Majd szemrevételeztem a "szakszerű szolgáltatásmegszüntetés" nyomait, ami abból állt hogy kitépték a bejárati ajtó felett a kábelt. A fal mögött lévő routerből is.)
Azt hittem itt vége a dolognak.
De egy év múlva jött egy csekk 125000 forintról.
Felhívtam őket, kérdeztem mi ez, mondták hogy az elmúlt egy évi szolgáltatás díja. Közöltem velük hogy nem vettem igénybe szolgáltatást, már csak azért sem mert kitépték a kábelt a lakásból.
Válasz:
"a technikai rész az én dolgom, ők biztosították a hozzáférést, azt fizessem ki!"
Láttam hogy így nem megyünk semmire, bementem az Europarkba, kivártam a sort, majd előadtam a panaszom az ügyintézőnek. A hölgy mosolygott, majd kért egy ügyfél-azonosítót.
Megadtam ami a papíron volt, mire a közölte hogy ez az azonosító nincs ügyfélhez rendelve.
Jó, próbáljuk név szerint.
Név nincs a rendszerben. A cím sem.
"nyugodjak meg, tévedés történt, ne fizessem be a csekket"
Megnyugodtam, nem fizettem.
Két hónap múlva újabb csekk, az összeg már 156000 ft.
Bementem, eljárás ugyanazt, válaszok ugyanazok.
Ezúttal rögzítve, majd elküldve a Fogyasztóvédelemnek.
Egy hónap múlva jött a levél a "Fogyasztóvédelemtől" hogy a T-csoport elismeri a számlázási hibát, "együttműködést mutat", a Fogyasztóvédelemnek további teendője nincs.
Megnyugodtam.
Persze hiba volt, alig egy hónap múlva jött egy HIVATALOS levél a Justitiától, melyben már 176 ezret követeltek.
Mentem a fogyasztóvédelemhez, ott közölték velem hogy mivel a Justitia megvásárolta(???) a tartozásom, így a követelésük jogos, fizessem ki, aztán polgári peres úton vissza tudom igényelni, de ha nem fizetek, letilthatják a fizetésem egy részét.
Mentem ügyvédhez, ugyanez a válasz, de megnyugtatott hogy a teljes összeget vissza tudjuk perelni.
Így tettem. Fizettem, pereltem.
50 ezret kaptam vissza a 176 ezerből.
Ennyit a fogyasztók védelméről.
Viszont nem hagytam ennyiben a dolgot, ott húztam rájuk ahol a legjobban fáj.
Rendszergazdaként két tucatnyi magánember, és 6 országos cég az ügyfelem, ezek mindegyikének megmutattam a hivatalos levelezést, és egy éven belül mindegyiküket átvittem más szolgáltatóhoz.