Előfordulhat, hogy nem értem a művészetet, de szerintem pokolian gyenge előadás lett.
A színészi játék sokszor zavaróan erőtlen és/vagy túlzottan színpadias, természetellenes, néhol pedig bántóan indokolatlan ripacskodásba csapott át. A rockopera eredetijéhez képest a színészek kvalitásai megölték a rock és az opera jelleget is - ebben Stohl és Feke sokszor mintha egymásra licitáltak volna, de László Zsoltra sem az énekhangja miatt fogok emlékezni. Talán túl nagyok voltak az elvárásaim ilyen téren a korábbi szereposztások miatt.
A modern jelmezek, Alföldi egyedi megoldásai - így pl. a szimbolikus jelentésű autóval érkező szereplők - pedig semmi olyat nem adtak hozzá a darab mondanivalójához, amit "korhű" jelmezekkel és díszlettel ne lehetett volna elérni, sőt, inkább elvettek az üzenet időtállóságából, viszont nem lett tőle szembetűnően aktuális a darab.
Amitől más volt, attól sajnos az én szememben semmiképp nem lett jobb.
A színészi játék sokszor zavaróan erőtlen és/vagy túlzottan színpadias, természetellenes, néhol pedig bántóan indokolatlan ripacskodásba csapott át. A rockopera eredetijéhez képest a színészek kvalitásai megölték a rock és az opera jelleget is - ebben Stohl és Feke sokszor mintha egymásra licitáltak volna, de László Zsoltra sem az énekhangja miatt fogok emlékezni. Talán túl nagyok voltak az elvárásaim ilyen téren a korábbi szereposztások miatt.
A modern jelmezek, Alföldi egyedi megoldásai - így pl. a szimbolikus jelentésű autóval érkező szereplők - pedig semmi olyat nem adtak hozzá a darab mondanivalójához, amit "korhű" jelmezekkel és díszlettel ne lehetett volna elérni, sőt, inkább elvettek az üzenet időtállóságából, viszont nem lett tőle szembetűnően aktuális a darab.
Amitől más volt, attól sajnos az én szememben semmiképp nem lett jobb.