szerencsére az összes autós képes 300 fölött is kanyart bevenni, így a két taknyos keze boldog extázisban loboghat a lada seggében, a 80% ismeri a kreszt, és érdekli is, véletlenül sem 80 éves macska reflexekkel megáldott félhulla, aki 1732-ben harmadjára ment át az elméleti vizsgán kegyelemből, a titkos "tiltásnál válts" szekta huszonéves gyorsulóbajnoka aki varázsdudájával próbálja rávenni az előtte állót, hogy sárga jelzésre már a hármast elkapcsolva 180 fölött járjon a nagykörúton, a kiterjedt "fémesernyő imádó" klán tagja akiket főleg a nedves napok csalnak elő föld alatti kriptáikból, vagy a multitask liga vezetői, akik képesek borotválkozni, telefonálni, a csajokra rádudálni, miközben az anyósülésen kevergetik a reggeli pacalpörinek valót és aprítják a hagymát. még jó hogy vannak, hiszen senki nem kap idegrohamot más miatt az utakon mint a motorosok, és arányaiban ők ölik meg a legtöbb embert, vétlen, normálisan közlekedő, felelősségteljes motorost soha ismétlem soha nem ütött még el felelőtlen, ostoba autós. ne is ellenkezz. ez soha nem is fordulhat elő, hiszen aki kocsit kap az mind jóéletű, átgondolt, összeszedett, erényes, figyelmes ember.
az általánosítók 100%-a meg akkora búza hogy aratáskor külön kombájnt küld érte a mezőgazdasági tálca.
a gyalogosokról meg nem is érdemes beszélni, ők a kerékpárosokkal egyetemben messze az autósok fölött állnak minden említett és kihagyott szempont alapján.
én is elég sokat vezetek, eddig egy motoros se akart megölni, viszont minden nap ha akarnám a melóba 20 perces úton folyamatosan üvöltözhetnék a suttyó paraszt autósokkal akik az első kávé előtt támolyogva maguk se tudják honnan jöttek hova mennek, miért vannak az úton, csak már úgy megszokták és ez a reggeli tevékenység megnyugtatja őket.
nem a közlekedési forma definiálja az értelmi képességeket, a jellemet vagy a vezetési tudást. autósok között is pont ugyanannyi az alja paraszt ha nem több, de ha tényleg annyit vezetsz akkor ezt már tudhatnád.
az általánosítók 100%-a meg akkora búza hogy aratáskor külön kombájnt küld érte a mezőgazdasági tálca.
a gyalogosokról meg nem is érdemes beszélni, ők a kerékpárosokkal egyetemben messze az autósok fölött állnak minden említett és kihagyott szempont alapján.
én is elég sokat vezetek, eddig egy motoros se akart megölni, viszont minden nap ha akarnám a melóba 20 perces úton folyamatosan üvöltözhetnék a suttyó paraszt autósokkal akik az első kávé előtt támolyogva maguk se tudják honnan jöttek hova mennek, miért vannak az úton, csak már úgy megszokták és ez a reggeli tevékenység megnyugtatja őket.
nem a közlekedési forma definiálja az értelmi képességeket, a jellemet vagy a vezetési tudást. autósok között is pont ugyanannyi az alja paraszt ha nem több, de ha tényleg annyit vezetsz akkor ezt már tudhatnád.