Hnaja. Mindenkinek van legalább egy ismerőse, aki szerint az android egy kalap szar, átláthatatlan, nem intuitív, és minőségben is elmarad. Nekem több is van, mert az ismerőseim többsége szifonos.
Aztán miközben ők már a harmadik szifont nyúzzák a csodálatos újítások miatt, nekem a 2+ éves android ugyanolyan vígan muzsikál, mint aznap, mikor megvettem. Ennyit arról, hogy mi a tartós termék (egyébként az, ami nem eredendően szar, viszont ráadásul vigyáznak rá). Most amúgy is az Apple legutóbbi néhány lépése elég jól mutatja, hogy S. Jobs nélkül a következő 10-15 évet se fogják kihúzni. Megy a levesbe az egész, lassan ugyan, de biztosan.
A szoftverfejlesztéses témában pedig mindig előjönnek időről időre ezek a városi legendák, hogy direkt szarul csinálnak meg valamit, csak általában kiderül, hogy a "direkt" része nem igaz, egészen egyszerűen azért szokott szar lenni egy szoftver, mert soha nincs elég idő a fejlesztésre. Ezt aki ebben a szakmában dolgozik, jól tudja. Ezt az "innen-onnan hallottam" dolgot hagyjuk már, mert én meg azt hallottam, hogy Elvis él. Meg Oszama is.
A (játék)szoftverek optimalizálatlanságának pedig igen prózai oka van: a multiplatformitás. Azaz manapság jobbára mindent konzolra fejlesztenek, és aztán portolják pc-re, viszont a portolás egy nyűgös meló, és mivel a pc-s eladások amúgy sincsenek a szomszédban se a konzolosokhoz képest, így általában ezt a feladatot nem is veszik komolyan, egész egyszerűen azért, mert nem éri meg nekik.
Aztán miközben ők már a harmadik szifont nyúzzák a csodálatos újítások miatt, nekem a 2+ éves android ugyanolyan vígan muzsikál, mint aznap, mikor megvettem. Ennyit arról, hogy mi a tartós termék (egyébként az, ami nem eredendően szar, viszont ráadásul vigyáznak rá). Most amúgy is az Apple legutóbbi néhány lépése elég jól mutatja, hogy S. Jobs nélkül a következő 10-15 évet se fogják kihúzni. Megy a levesbe az egész, lassan ugyan, de biztosan.
A szoftverfejlesztéses témában pedig mindig előjönnek időről időre ezek a városi legendák, hogy direkt szarul csinálnak meg valamit, csak általában kiderül, hogy a "direkt" része nem igaz, egészen egyszerűen azért szokott szar lenni egy szoftver, mert soha nincs elég idő a fejlesztésre. Ezt aki ebben a szakmában dolgozik, jól tudja. Ezt az "innen-onnan hallottam" dolgot hagyjuk már, mert én meg azt hallottam, hogy Elvis él. Meg Oszama is.
A (játék)szoftverek optimalizálatlanságának pedig igen prózai oka van: a multiplatformitás. Azaz manapság jobbára mindent konzolra fejlesztenek, és aztán portolják pc-re, viszont a portolás egy nyűgös meló, és mivel a pc-s eladások amúgy sincsenek a szomszédban se a konzolosokhoz képest, így általában ezt a feladatot nem is veszik komolyan, egész egyszerűen azért, mert nem éri meg nekik.