Úgy látom nem sikerült mindenkinek fölfognia mi a baj a reklámmal. Nem az álszentség és a prűdség beszél azokból, akik gusztustalannak tartják így ebben a formában. A magyar nyelvben a "félrelépni" kifejezés tudniillik a "megcsalás" eufemisztikus megfogalmazása. A megcsalás pedig annyit tesz, mint a párunk irányába tett kimondott vagy kimondatlan hűségi fogadalom megszegése. A habro és piszok alfred féléknek üzenem, hogy a probléma nem azzal van, ha valaki nyíltan és őszintén megbeszéli a párjával, hogy szeretne másokat is bevonni a szexuális életébe. A gond az, hogy már a reklám megfogalmazása is azt sugallja, hogy a megcsalás az a modern, menő, sikeres, gazdag és szép emberek ismertetője és egy pozitív dolog, amit ki kell próbálnod az izgalom kedvéért. Ha valaki komolyan azt hiszi, hogy a csalfaság elítélése prűdség, azzal szerintem nagyon komoly gondok vannak.