Szerencsés embernek érzem magam, hogy kötélből vannak az idegeim.
Egyrészt a gimnáziumot 15 évesen otthagyó szülődnek biztos sok idejét elvette a művelődéstől a meló, de: 1. ő otthagyta az iskolát, ráadásul középszinten, tehát nem 0 műveltségi szinttel vágott neki az életnek 2. érdekes módon az a baszott nagy iparosodás addigra már jórészt végbement az országban, oszt nézdmá', mégse volt ideje művelődni.
India és Kína valóban fejlődik. Periférikusan, koncentrált területeken, célirányosan bizonyos társadalmi rétegekre kiterjesztve. Jellemzően egyébként náluk is azzal kezdődik ez, hogy elkezdik iskolába járatni azt, akinél elő szeretnék idézni, hogy művelt állampolgár, ezáltal jó fogyasztó és minőségi munkaerő legyen. Náluk sem azzal kezdték, hogy adtak jól fizető állásokat a mezőről berángatott, gyárat nem látott embereknek, hogy aztán azok jó sok könyvet tudjanak venni maguknak.
A Szibériás meg Kongós részekre nem vagyok hajlandó válaszolni, az olyan szinten demagóg hozzáállás, hogy nem tartom érdemesnek arra, hogy foglalkozzak vele.
Egyrészt a gimnáziumot 15 évesen otthagyó szülődnek biztos sok idejét elvette a művelődéstől a meló, de: 1. ő otthagyta az iskolát, ráadásul középszinten, tehát nem 0 műveltségi szinttel vágott neki az életnek 2. érdekes módon az a baszott nagy iparosodás addigra már jórészt végbement az országban, oszt nézdmá', mégse volt ideje művelődni.
India és Kína valóban fejlődik. Periférikusan, koncentrált területeken, célirányosan bizonyos társadalmi rétegekre kiterjesztve. Jellemzően egyébként náluk is azzal kezdődik ez, hogy elkezdik iskolába járatni azt, akinél elő szeretnék idézni, hogy művelt állampolgár, ezáltal jó fogyasztó és minőségi munkaerő legyen. Náluk sem azzal kezdték, hogy adtak jól fizető állásokat a mezőről berángatott, gyárat nem látott embereknek, hogy aztán azok jó sok könyvet tudjanak venni maguknak.
A Szibériás meg Kongós részekre nem vagyok hajlandó válaszolni, az olyan szinten demagóg hozzáállás, hogy nem tartom érdemesnek arra, hogy foglalkozzak vele.