Én sem kinyomom a gép szemét, hanem 110-140nel, ritkábban 160-180al megyek.
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.
Tévedsz, elég gyakran mentem, megyek hasonlóan gyors tempóban, a különbség, hogy én csak zárt pályán nyomom ki a vasaim szemét.(hobbiautóm: egy épített VW Corrado 2.9i VR6, családi: egy csipszes Leon 1.8 20vt).A félreértések elkerülése végett, nem felvágásból írtam, csak, hogy ne úgy tűnjön, a levegőbe beszélek.
Amiről te beszélsz(fizikai,pszichikai terhelés), az pályán, tartós magas sebességnél, verseny vagy teszt közben valóban jelen van.Viszont ez a terhelés egy luxusautóban pár perces jampizás közben nem érzékelhető, valamint ezt a "mutatványt" bárki produkálni tudja(lásd 18 éves kispicsa-kispöcs vagy 72 éves gazdag nagypapó).Semmiféle tapasztalat nem szükséges ahhoz, hogy egy 40 millás szupersportkocsival 300-at lépjünk egy autópályán vagy egy ilyen szakaszon.Ehhez bőven elég, ha a sofőr felelőtlen és egy bátor, nagyképű barom.
Egy F1-es autóvezetést ne keverjük a témába.Azok vezetéséhez komoly vizsgálatok,képzések, tesztek szükségesek, millióból egy ember alkalmas rá.
Egy motor esetében más a helyzet, ezt aláírom, ott sokkal nagyobb koncentrációra, fizikai erőnlétre van szükség.Ennek ellenére sok kezdő balfasz fekszik a föld alatt, aki azt hitte, hogy uralhatja gépét egy ilyen tempónál megfelelő rutin nélkül.
Nem tagadom, hogy én soha nem vétkezem a közúton, de akkor is csak minimálisan.Bár a gépeim képesek a 250 körüli tempóra, mégsem élem ki magam ilyen szempontból, arra ott van a hobbim és a verseny-tesztpálya.
Látszik nem mentél még ilyen tempóval, de még 200 fölött se nagyon. Nem fizikai megterhelésről hanem szellemiről beszéltem. Annyi mindent lát az ember ilyen tempónál, hogy az agy megéri feldolgozni. Ehhez tapasztalat kell. Idővel az ember hozzászokik a sebességhez és az agya is "bírja" a tempót. Nem véletlen, hogy aki elmegy egy f1-es kocsi vezetésére többet vezet lassabb kocsikat mint a nagy versenyautót. Mert hozzá kell szoktatni a testileg és szellemileg is. Bár ott testileg is fontos.
Emellett a motorosnak még pluszban figyelni kell, hogy milyen út van előtte, kátyú, kavics. Csak két kereke van és ha az egyik megcsúszik akkor vége.
A többit ami írtam nem 300as tempóra értettem, hanem 120-140esre. Az még bőven biztonságos a megfelelő tapasztalat mellett. Látom szereted kiforgatni a szavaimat, de ezt rád hagyom. Te sosem mentél még gyorsabban a megengedettnél, ügyes vagy.
"Most lehet ezzel jönni, hogy szervdonorok, de aki gyorsan megy az általában többet vezet, tapasztaltabb és úgy mer menni gyorsan." Ezt az állításodat semmi nem igazolja.Az egyik nem következik a másikból.A vezetéshez is kell egy érettség, rutin, amit az ember nem egyik napról a másikra szerez meg.Sajnos tapasztalat, hogy egyesek úgy próbálják feszegetni saját és gépük határait, hogy nincs mellette kellő rutin és tapasztalat, tudás.Egy megfontolt, tapasztalt, jó sofőr nem dönget 300-zal forgalomban, ha azzal veszélyezteti saját és nem utolsó sorban mások testi épségét.
Egy igazi tökös gyerek veszi a fáradtságot, és időt, energiát, pénzt nem sajnálva kimegy zárt pályára, hogy adjon az élvezeteknek.A gázkart-pedált mindenki tudja tövig húzni-nyomni, ahhoz nem kell nagy tudás.Ezeknek a kettő-négykeréken járó időzített bombáknak eszükbe jut 300-nál a kislányuk, édesanyjuk, szerelmük?!Hogy csak azért, mert ő játszott, embereknek, családoknak teheti tönkre életét?!
Egy jármű vezetése nagy felelősséggel jár.Felelősek vagyunk a saját és mások életéért.Aki nem tartja be a szabályokat, és ezzel veszélybe sodor másokat is, az számomra igen messze van a tökös gyerektől.
"Az öreg papper, aki évente vezet 500 km-t sokkal veszélyesebb lehet. Azt se tudja milyen úton van, nem tudja mennyivel mehet." Ebben részben igazat adok.Egyik sem jó.Az időskori vezetést én is szabályoznám.Viszont azt azért ne felejtsük el, hogy könnyebb uralni egy járművet 50-nél, mint 300-nál.És egy esetleges ütközés végkimenetele sem ugyanaz.
"egyszerűen nem tudják az emberek, hogy vége van a településnek. Mennek tovább 50-60as tempót." Úgy gondolom ez a jobbik eset.50-60-as táblánál menni 130-140-net nagyobb felelőtlenség és azt gondolom jóval veszélyesebb.
"És ebben a videóban is látszik, hogy nem két 17 éves kis pinabajuszos vezet, hanem tapasztalt csókák. Tartósan ilyen nagy sebességgel menni nagyon kimerítő tud lenni, nagyon kell figyelni koncentrálni. És persze ezek a gépek sem kis sufnituning szuzukik." Hol látod, hogy kik vezetik a gépeket?Miért ne lehetne két huszonéves kis csipszar?Tudod te hány tehetős fiatal végezte már luxusautó és motor alváza alatt?!Az igazán profik, akik felelősség teljes életet élnek, nem veretik a közúton ilyen módon a gépeket.Valamint ezek az erőgépek úgy produkálják ezeket a teljesítményeket és hozzák a számokat, hogy az ember észre sem veszi, nemhogy megterhelné.Egy sima középkategóriás autóban ma már alig lehet érzékelni a 160-180-as tempót.Akkor egy ilyen erőgépnél milyen terhelésre gondolsz?Ezek már olyan technikával vannak felszerelve, hogy 300-nál egy ujjal kormányozva, közben telefonálva és újságot olvasva elvezeted őket.
Most lehet ezzel jönni, hogy szervdonorok, de aki gyorsan megy az általában többet vezet, tapasztaltabb és úgy mer menni gyorsan. Az öreg papper, aki évente vezet 500 km-t sokkal veszélyesebb lehet. Azt se tudja milyen úton van, nem tudja mennyivel mehet.
Van egy település a környéken melynek a végét mindenki benézni, egyszerűen nem tudják az emberek, hogy vége van a településnek. Mennek tovább 50-60as tempót. Amikor már nagyon nincsenek házak akkor esik le a tantusz, hogy az már nem lakott terület. És most nem 1-2 autósról beszélek, hanem az autósok 90%-ról. A múltkor annyira próbálkoztam megelőzni valakit, hogy már nem tetszett neki és le is fékpróbáztatott a következő kereszteződésnél, persze mivel ő egyenesen ment tovább és elsőbbsége volt, semmi indoka nem volt fékezni, de azért geci volt.
Persze én is a gyorshajtók táborát gyarapítom, de mindig tudom, hogy milyen úton megyek, mennyivel szabadna, és kb mennyi az amit az út és a forgalom enged. (max kb. 100-130 között megyek kocsival lakott területen kívül).
És ebben a videóban is látszik, hogy nem két 17 éves kis pinabajuszos vezet, hanem tapasztalt csókák. Tartósan ilyen nagy sebességgel menni nagyon kimerítő tud lenni, nagyon kell figyelni koncentrálni. És persze ezek a gépek sem kis sufnituning szuzukik.
Motoron 140es az utazósebességem, az olyan mint egy szuzuúki szviftnek a 60. Ha jó technika van alattad, akkor ez egyáltalán nem nagy tempó. Viszont ami a videón van, az brutális. Gondolom a mercis nem akart szégyenben maradni, hogy egy 40 millával olcsóbb gép megelőzi, ezért hajtott, a motoros meg meg akarta előzni. :D
fél tonnával nehezebb mint a tuningolt amg változat, és nagyon odaver neki. Viszont, hogy az ország 2 legtávolabbi pontját bejárja, 2-3 nap kell neki, vagyis gyakorlatban lassabb mint egy trabant. Éljenek az elektromos szarok :)
nem autópályán mennek, kb 1 ilyen ország van, Németország ahol nincs limit, alsóbb rendű utakon ott is van. Az olaj egyszer elfogy és kell majd valami helyette.
Nyilván nem azzal van a gond ha a barom veséje megy a levesbe..hanem ha egy ártatlané. Mindkettőnek fejlövés és kész. Nem értem miért lehetnek ilyen emberek a társadalomban. Komolyan erősen kívánom nekik ha pl. neadjisten elütnek egy ártatlant az a saját rokona legyen!
300-nál letilt az elektronika... már rég meghekkeltem volna! :)
Az én Apriliám GPS szerint 65-el megy, amikor az óra 80-at mutat. Szóval nem giniszrekord.
Egyébként meg nem kell szitkozódni, én egyetértek azzal, amit csinálnak. Rengetegen várnak májra, vesére...
Azért nagy hülyeséget írtál, minden szuperkocsi más és más. Nem lehet azt mondani, hogy midegyiket ugyanúgy lehet vezetni. Pl.: a régebbi nagy lambók életveszélyesen tudnak viselkedni, egy régi porsche 911-nek a motor helye teszi a vezetési élményt kaotikussá. Míg a ferrari f12-ben annyi erő van, hogy még a legtapasztaltabbak is megréműlnek, mikor tapossák a pedált, és a kormány se piskóta. De vannak egyszerű kocsik is, audi r8, ferrari f458, f40.
Azért ha egy 18 éves tapasztalatlan valaki ült volna a merciben egy fán végezte volna. Közúton teljesen más gyorsan menni, mint zárt pályán. Az a megterhelő, hogy mindenre figyelni kell, előttem lévő autó, szembe jövő valami, az út minősége stb... És ezt időben feldolgozni és reagálni. Ehhez hozzá kell szokni. Egy versenypáláyn vagy autópályán már sokkal kevesebb ilyen zavaró tényezőre kell figyelni. És ez már 5 perc után is fárasztó tud lenni.
Bárki vezethez f1-es autót ha van rá elég pénze. Bárki vehet f1-es autót ha van rá pénze. Az más kérdés, hogy 10 perc után megfájdul a nyaka. Erre edzeni kell. Amiről te beszélsz az a vadészgéppel való repülés, ott már sokmindennek kell eleget tenni.