Tévedsz, elég gyakran mentem, megyek hasonlóan gyors tempóban, a különbség, hogy én csak zárt pályán nyomom ki a vasaim szemét.(hobbiautóm: egy épített VW Corrado 2.9i VR6, családi: egy csipszes Leon 1.8 20vt).A félreértések elkerülése végett, nem felvágásból írtam, csak, hogy ne úgy tűnjön, a levegőbe beszélek.
Amiről te beszélsz(fizikai,pszichikai terhelés), az pályán, tartós magas sebességnél, verseny vagy teszt közben valóban jelen van.Viszont ez a terhelés egy luxusautóban pár perces jampizás közben nem érzékelhető, valamint ezt a "mutatványt" bárki produkálni tudja(lásd 18 éves kispicsa-kispöcs vagy 72 éves gazdag nagypapó).Semmiféle tapasztalat nem szükséges ahhoz, hogy egy 40 millás szupersportkocsival 300-at lépjünk egy autópályán vagy egy ilyen szakaszon.Ehhez bőven elég, ha a sofőr felelőtlen és egy bátor, nagyképű barom.
Egy F1-es autóvezetést ne keverjük a témába.Azok vezetéséhez komoly vizsgálatok,képzések, tesztek szükségesek, millióból egy ember alkalmas rá.
Egy motor esetében más a helyzet, ezt aláírom, ott sokkal nagyobb koncentrációra, fizikai erőnlétre van szükség.Ennek ellenére sok kezdő balfasz fekszik a föld alatt, aki azt hitte, hogy uralhatja gépét egy ilyen tempónál megfelelő rutin nélkül.
Nem tagadom, hogy én soha nem vétkezem a közúton, de akkor is csak minimálisan.Bár a gépeim képesek a 250 körüli tempóra, mégsem élem ki magam ilyen szempontból, arra ott van a hobbim és a verseny-tesztpálya.
Amiről te beszélsz(fizikai,pszichikai terhelés), az pályán, tartós magas sebességnél, verseny vagy teszt közben valóban jelen van.Viszont ez a terhelés egy luxusautóban pár perces jampizás közben nem érzékelhető, valamint ezt a "mutatványt" bárki produkálni tudja(lásd 18 éves kispicsa-kispöcs vagy 72 éves gazdag nagypapó).Semmiféle tapasztalat nem szükséges ahhoz, hogy egy 40 millás szupersportkocsival 300-at lépjünk egy autópályán vagy egy ilyen szakaszon.Ehhez bőven elég, ha a sofőr felelőtlen és egy bátor, nagyképű barom.
Egy F1-es autóvezetést ne keverjük a témába.Azok vezetéséhez komoly vizsgálatok,képzések, tesztek szükségesek, millióból egy ember alkalmas rá.
Egy motor esetében más a helyzet, ezt aláírom, ott sokkal nagyobb koncentrációra, fizikai erőnlétre van szükség.Ennek ellenére sok kezdő balfasz fekszik a föld alatt, aki azt hitte, hogy uralhatja gépét egy ilyen tempónál megfelelő rutin nélkül.
Nem tagadom, hogy én soha nem vétkezem a közúton, de akkor is csak minimálisan.Bár a gépeim képesek a 250 körüli tempóra, mégsem élem ki magam ilyen szempontból, arra ott van a hobbim és a verseny-tesztpálya.