ja, igazad van. Most már értem a problémát. (Ha egy hallgató két hónapig beteg, akkor nehezen fogja megérteni a tananyagot 2 hónap mulasztással.) Nincs külön magyarázata, mert az ilyen előadásai nem szólnak 'mindenkinek'. Aki követi az ő szellemi tanításait, azoknak kevésbé vannak ilyen problémái.
"az összes nagy fölfedezés, az összes nagy művészeti alkotás ezen a szinten, vagy magasabb szinten zajlik"
a tudatnak vannak különböző állapotai (béta, alfa, téta, delta), mindegyik állapotban az elme másképpen működik (adatok, ingerek feldolgozása másképpen zajlik). Nem véletlenül használtak olyan sokan a történelmi múltban tudatmódosító szereket a zsenik, kutatók, művészek köreiben.
ja, igazad van. Most már értem a problémát. (Ha egy hallgató két hónapig beteg, akkor nehezen fogja megérteni a tananyagot 2 hónap mulasztással.) Nincs külön magyarázata, mert az ilyen előadásai nem szólnak 'mindenkinek'. Aki követi az ő szellemi tanításait, azoknak kevésbé vannak ilyen problémái.
szintek amiről papol, ez segít eligazodni:
http://integralgondolkodo.com/integral-szemlelet-3/integral-tudasbazis/wilberi-letramodell/
"az összes nagy fölfedezés, az összes nagy művészeti alkotás ezen a szinten, vagy magasabb szinten zajlik"
a tudatnak vannak különböző állapotai (béta, alfa, téta, delta), mindegyik állapotban az elme másképpen működik (adatok, ingerek feldolgozása másképpen zajlik). Nem véletlenül használtak olyan sokan a történelmi múltban tudatmódosító szereket a zsenik, kutatók, művészek köreiben.
aztán amiről még szó van,
a szinkronicitás (synchrodestiny). Ez amolyan elméleti-tapasztalati teória amit még tudományosan egyáltalán nem sikerült bizonyítani.
chopra barátunk is próbálja magyarázni:
http://dsc.discovery.com/tv-shows/curiosity/topics/d-chopra-what-is-synchrodestiny.htm