Hidd el hogy a pilóták rakták le :) Egy ilyen helyzetet nem tud lekezelni az autopilot.
Egy giroszkóp vagy egy rádiómagasságmérő manapság már egyáltalán nem kuriózum, sőt, ezelőtt 40 évvel se volt az. Az indikáció, kijelzés egy külön dolog, elsősorban amiatt kellenek ezek (és még megannyi társuk). Az, hogy a robot a működéséhez ezeknek a jeleit felhasználja, az csak a ráadás.
Alapvetően a robotpilóta - hogy úgy mondjam - nem arra van hogy kihúzza a szarból a pilótákat, hanem arra, hogy amikor FL320-on krúzolnak 3 órán keresztül, akkor ne kelljen megfeszülni a cockpitban. Ha bármi gáz van, beleértve az időjárást, a pilótának kell azonnal közbeavatkoznia, vészhelyzetben minden esetben a pilótának kell döntenie és cselekednie, a gép csak ajánlást vagy utasítást ad.
Egy giroszkóp vagy egy rádiómagasságmérő manapság már egyáltalán nem kuriózum, sőt, ezelőtt 40 évvel se volt az. Az indikáció, kijelzés egy külön dolog, elsősorban amiatt kellenek ezek (és még megannyi társuk). Az, hogy a robot a működéséhez ezeknek a jeleit felhasználja, az csak a ráadás.
Alapvetően a robotpilóta - hogy úgy mondjam - nem arra van hogy kihúzza a szarból a pilótákat, hanem arra, hogy amikor FL320-on krúzolnak 3 órán keresztül, akkor ne kelljen megfeszülni a cockpitban. Ha bármi gáz van, beleértve az időjárást, a pilótának kell azonnal közbeavatkoznia, vészhelyzetben minden esetben a pilótának kell döntenie és cselekednie, a gép csak ajánlást vagy utasítást ad.