
„Az iskola legfőbb célja, hogy egyetlen megdönthetetlen tanulságot verjen a diákba, mégpedig, hogy bármennyit is készüljön, mindig az iskola jóindulatára van utalva. A tananyag spektruma olyan széles, hogy csakis a tanár szándékán múlik, mit és mennyit követel meg belőle...
A magyar oktatás arra nevel bennünket, hogy az ilyen helyzetekben úgy járunk a legjobban, ha lehajtjuk a fejünket, és behódolunk. Mert a tanárnak, a hivatalnak és a rendőrnek mindig igaza van. Ha pedig nincs, akkor majd olyan helyzetet teremt, hogy az legyen”
Mostanában nagyon mennek ezek a méltatlankodó posztok, de mindig azoktól látom, akiknek az eszek-iszok-szarok-dolgozok-szexelek-alszok szint jelenti az élet csúcsát.
A kovalens kötés nekem se kellett, de meglepően sokszor találkozok matematikai és fizikai problémákkal. Más is találkozik velük, csak azt se tudja, merre fusson.
Az iskola meg nem a tudás megszerzésére való, hanem hogy megtanítson gondolkodni. Na ez az, ami sokak számára meghökkentő újdonság.