Szerintem (de mérget nem vennék rá) a Veyron volt az első sorozatgyártású, "polgári" autó, ami
1) 1000 vagy annál több lóerővel rendelkezett, kiadástól függően
2) el tudta érni és át tudta lépni a 400 km/h-s sebességet
Mellesleg a Veyron még mindig százszor különb ennél a jenki szutyoknál. Mondom ezt úgy, hogy ki nem állhatom a német autókat úgy általában, a VW csoportot meg kifejezetten, és a Veyront bűnrondának tartom. Ha viszont közötte és e között a förtelem között "kellene" választani, gondolkodás nélkül a Bugattit vinném. Közel sem egy kategória a kettő.
1) 1000 vagy annál több lóerővel rendelkezett, kiadástól függően
2) el tudta érni és át tudta lépni a 400 km/h-s sebességet
Mellesleg a Veyron még mindig százszor különb ennél a jenki szutyoknál. Mondom ezt úgy, hogy ki nem állhatom a német autókat úgy általában, a VW csoportot meg kifejezetten, és a Veyront bűnrondának tartom. Ha viszont közötte és e között a förtelem között "kellene" választani, gondolkodás nélkül a Bugattit vinném. Közel sem egy kategória a kettő.