Természetesen meglepne, hogy beszállok a szimulátorba, és kiszállok egy autóból. Ez tök egyértelmű. ezt a részét nem is vitatom a videónak. Csak egy reklámnak, főleg, ahol elvileg nagyot villantanak, valami pluszt, valami újat kéne nyújtani a termékről, az ilyen meglepő reklámoknál, valami tényleg igazán meglepőt, valami olyat, amit nem gondoltál volna az autóról, a termékről. Be kell mutatni, miért is jó a termék, mitől jó érzés azt használni, mitől lesz feelinged, mitől más, mitől új, miért is kell ez neked. Kell az aha! érzés, kell az, hogy azt mondja, basszuskulcs, hát ez a seat ez nem semmi. Nem az, hogy basszuskulcs beszálltam egy szimulátorba és kiszálltam egy seatból. Világos, hogy ez eleve meglepő, csak ez a seat cuprá-ról nem árul el semmi újat, semmi extrát, bármilyen autóval ugyanezt meg lehet csinálni. A pepsis szívatós videókban ez nem lényeg, mert ugye ott a pepsi érzés a fontos, de amikor egy autóról van szó, akkor fontos lenne, hogy megmutassák ez az autó más mint a többi. De megmondom, hogy szerintem, hogy lett volna jó ez a reklám. Mint ahogy említettem egy kategóriával feljebb lévő autó szimulátora kellett volna, vagy mondjuk beültetik egy forma1-es szimulátorba, csapatnak, csapatnak, lehagynak pár "jobb" autót, és a végén kiderül, hogy bakker, egy seat cuprában ültem, de mintha egy forma1-ben ültem volna! Na akkor ott van az a plusz. De ez az én véleményem, abszolút marketing szempont, vannak persze ennél százszor gagyibb reklámok is, bár azok olcsóbbak is, és nem akarnak nagyot mutatni.
Változatlanul nem lep meg, hogy a valóság van annyira jó, vagy akár jobb, mint egy szimulátor.
Változatlanul nem lep meg, hogy a valóság van annyira jó, vagy akár jobb, mint egy szimulátor.