szerintem is pont érdekli a munkásréteget, mert ők használják. Ezzel az erővel sima betonfal is lehetne, jó az a sok prolinak. Meg ne felejtsük el, hogy turisták is vannak, akiknél számít, meg a vidékiek is lehet, hogy azt mondják aztaaaa, ha feljönnek Budapestre. Inkább a kérdés ilyenkor bennem az, hogy mennyibe került, vagy abból a pénzből lehetett-e volna szebbet jobbat csinálni. Nekem kívülről a Kálvin téri tetszik, az olyan régies is, modern is, szép is. A többi is szép, meg modern, csak mint minden nálunk, kicsit olyan, mintha 20 éve lett volna modern. Ezt figyeltem meg az új házaknál is, hogy modern akar lenni, de már eleve réginek tűnik. Mintha 20-30 éves terveket vennének meg. De azért semmiképpen sem fikáznám, mert a fehér 2-es metróhoz képest (blaha pl.) ezerszer jobb. Viszont a kettes metróban nagyon tetszenek a falon lévő montázsok, meg a kossuth téri panoráma. Azok nagyon ott vannak. A kék metró meg olyan amilyen.
de az orosz metrónál csúnyább.
szerintem is pont érdekli a munkásréteget, mert ők használják. Ezzel az erővel sima betonfal is lehetne, jó az a sok prolinak. Meg ne felejtsük el, hogy turisták is vannak, akiknél számít, meg a vidékiek is lehet, hogy azt mondják aztaaaa, ha feljönnek Budapestre. Inkább a kérdés ilyenkor bennem az, hogy mennyibe került, vagy abból a pénzből lehetett-e volna szebbet jobbat csinálni. Nekem kívülről a Kálvin téri tetszik, az olyan régies is, modern is, szép is. A többi is szép, meg modern, csak mint minden nálunk, kicsit olyan, mintha 20 éve lett volna modern. Ezt figyeltem meg az új házaknál is, hogy modern akar lenni, de már eleve réginek tűnik. Mintha 20-30 éves terveket vennének meg. De azért semmiképpen sem fikáznám, mert a fehér 2-es metróhoz képest (blaha pl.) ezerszer jobb. Viszont a kettes metróban nagyon tetszenek a falon lévő montázsok, meg a kossuth téri panoráma. Azok nagyon ott vannak. A kék metró meg olyan amilyen.