Biztos, hogy az elektromos autóé a jövő?! Avagy Christian Von Koenigsegg „légből” kapott ötlete... :) (Teljesen optimalizált rendszer esetén akár 20000-es fordulatszám, 30%-kal kevesebb fogyasztás, 30%-kal több nyomaték és lóerő, és egyéb nyalánkságok...)
Angol tudás és a belső égésű motor alapfokú szerkezeti ismerete ajánlott... :)
A dízel halott dolgot én is olvastam - de szerintem csak azért írta, mert a Mazdának nincsen jó dízeljük :-)
Amúgy érdekes ez az ötlet - bár azért még 30%-al kisebb fogyasztás és nagyobb nyomaték mellett is csak közelíti az elektromos autót. (Az e-Golf például 280 Nm-t ad le úgy, hogy max egy ezresbe kerül 100km ~ kb 2l/100km fogyasztásnak felel meg)
Viszont nagyon jól látható, hogy bőven van még mit fejleszteni a belső égésű motorokon is - az elektromos a jövő, az biztos, de ez nem jelenti azt, hogy addig a 10-20 évig nem kéne minél többet kihozni a mostani technikából...
Amúgy érdekes ez az ötlet - bár azért még 30%-al kisebb fogyasztás és nagyobb nyomaték mellett is csak közelíti az elektromos autót. (Az e-Golf például 280 Nm-t ad le úgy, hogy max egy ezresbe kerül 100km ~ kb 2l/100km fogyasztásnak felel meg)
Viszont nagyon jól látható, hogy bőven van még mit fejleszteni a belső égésű motorokon is - az elektromos a jövő, az biztos, de ez nem jelenti azt, hogy addig a 10-20 évig nem kéne minél többet kihozni a mostani technikából...