Biztos, hogy az elektromos autóé a jövő?! Avagy Christian Von Koenigsegg „légből” kapott ötlete... :) (Teljesen optimalizált rendszer esetén akár 20000-es fordulatszám, 30%-kal kevesebb fogyasztás, 30%-kal több nyomaték és lóerő, és egyéb nyalánkságok...)
Angol tudás és a belső égésű motor alapfokú szerkezeti ismerete ajánlott... :)
Ez közel sem ennyire egyszerű azért :)
Példának okáért a turbinatengelyeket tipikusan a sajátfrekvenciájuk felett járatják, de számos egyéb (akár hétköznapi) berendezésnél sem igaz az állítás.
Részemről nem a szilárdságtani problémát látom az elsődlegesnek, hanem inkább a szabályozást.
Példának okáért a turbinatengelyeket tipikusan a sajátfrekvenciájuk felett járatják, de számos egyéb (akár hétköznapi) berendezésnél sem igaz az állítás.
Részemről nem a szilárdságtani problémát látom az elsődlegesnek, hanem inkább a szabályozást.