Nahát ez az, csak vannak olyan típusú emberek, akiknél olyan nem létezik, hogy lassít, vagy más mögé, vagy hogy másoik legyen a sorban, vagy hogy várjon, netán várakozzon ő is a többivel együtt. Na ezért van, hogy még a normális embernek is elborulhat az agya, és nekiáll rambózni, és nem beengedni senkit, már csak azért is. Ami tudom, hogy akár veszélyesebb, mint a baromarcú fittipaldik, de akkor is.
Amúgy azért van igaza Tooninak, vannak olyan helyzetek, amikor szépen meg lehet oldani, be lehet valakit engedni. Mondjuk látod, hogy mögötted ezre vannak még, és esélye se lesz bejönni. Tényleg akkor beengedi az ember, ne kelljen megállnia. De van amikor meg pont jobb, ha gyorsít az ember, mert ugye akkor a másik tarthatja a tempóját, meg lehet hogy mögöttem nincs senki. Ebben az esetben baleset-megelőzés szempontból tényleg fékezhetett volna az autós, vagy sávot válthatott volna, főleg, hogy azért már előre látszott, hogy a lada be akar majd jönni, de akkor is a ladás volt a hülye, legalább indexelt volna. De ahogy elnézem a szürke egyterű se ismeri az indexet és az is egyszerre két sávot vált. Amiből jön a következő általam felfoghatatlan dolog. Hogy amikor valaki egy három sávos úton megy, akkor mi az anyjáért nem abban a sávban halad, amelyikből majd kanyarodni akar, miért az utolsó pillanatban vágnak át az emberek több sávon? Soroksárin, Űllőin, főleg a Népligetnél ez szinte már népszokás.
Amúgy azért van igaza Tooninak, vannak olyan helyzetek, amikor szépen meg lehet oldani, be lehet valakit engedni. Mondjuk látod, hogy mögötted ezre vannak még, és esélye se lesz bejönni. Tényleg akkor beengedi az ember, ne kelljen megállnia. De van amikor meg pont jobb, ha gyorsít az ember, mert ugye akkor a másik tarthatja a tempóját, meg lehet hogy mögöttem nincs senki. Ebben az esetben baleset-megelőzés szempontból tényleg fékezhetett volna az autós, vagy sávot válthatott volna, főleg, hogy azért már előre látszott, hogy a lada be akar majd jönni, de akkor is a ladás volt a hülye, legalább indexelt volna. De ahogy elnézem a szürke egyterű se ismeri az indexet és az is egyszerre két sávot vált. Amiből jön a következő általam felfoghatatlan dolog. Hogy amikor valaki egy három sávos úton megy, akkor mi az anyjáért nem abban a sávban halad, amelyikből majd kanyarodni akar, miért az utolsó pillanatban vágnak át az emberek több sávon? Soroksárin, Űllőin, főleg a Népligetnél ez szinte már népszokás.