Egyébként ezek az átdizájnolások veszélyesek, én nem is értem sokszor miért ragaszkodnak hozzá. Van valami marketinges, aki azt mondja, hogy fiatalosnak, dinamikusnak kell lenni, mutat valami tanulmányt, hogy 15% kal nő a reputáció, ha új trendibb dizájnt hozunk be és értelmetlen funkciókat, aztán meg vagy igen vagy nem. Szerintem, bár nem biztos, az emberek többsége pont leszarja, hogy megváltozott a kinézet, és nem biztos hogy igényli, a küldj egy mizut gombot. Vagy mint az origo meg az index mostanában, hogy legyen ilyen dizájnjuk. Értem, hogy a változatlanság nem jó, bár nem tudom miért, de attól nem lesz több felhasználó, hogy egy kék csík még kékebb, vagy vastagabb, illetve nem ettől fognak gyakrabban visszalátogatni. Viszont fordítva elsülhet. Oszt az is lehet, hogy közben meg tényleg igénylik az emberek az ilyen változásokat.
nálam az iwiw ott rontott el valamit, hogy hagyta, hogy nem is létező felhasználóktól napi spamokat kapjanak az emberek.
nálam az iwiw ott rontott el valamit, hogy hagyta, hogy nem is létező felhasználóktól napi spamokat kapjanak az emberek.