Te b+ nem vagy egyszerű eset.:)
Nem kell hozzáértőnek lenni, hogy ilyen alap dolgokat tudjon az ember. Gondolkozzál már! Először is gondold végig, hogy általában(a videóban is) mekkora sebességgel halad egy ilyen szerelvény. Utána ehhez add hozzá a saját és raksúlyát. Innentől már könnyen rájöhetsz magadtól is(és már más is írta), hogy több száz méter vagy több mint 1000 méter is lehet a féktávja. Azt, hogy lassítja e vonatot nem tudjuk, annak ellenére, hogy te nem hallod, viszont az látható , hogy nem akar megállni mindenáron.
" Egy vonat fékezése nem tehet kárt a rakományban vagy az utasokban" Igen, persze. Utaztál már buszon utasként? A belvárosban egy hirtelen fékezéskor, kb. 40-50 km-es sebességnél össze-vissza repülnek az utasok és a csomagok. El vagy tévedve, ha azt hiszed, hogy egy nagyobb vészfékezésnél és egy nagyobb sebességnél nem sérülhet az utazóközönség és a rakomány.
Butaságokat itt egyedül te írogatsz, de nem baj, mérgelődjél csak magadban és haragudj az egész világra...:)
Nem kell hozzáértőnek lenni, hogy ilyen alap dolgokat tudjon az ember. Gondolkozzál már! Először is gondold végig, hogy általában(a videóban is) mekkora sebességgel halad egy ilyen szerelvény. Utána ehhez add hozzá a saját és raksúlyát. Innentől már könnyen rájöhetsz magadtól is(és már más is írta), hogy több száz méter vagy több mint 1000 méter is lehet a féktávja. Azt, hogy lassítja e vonatot nem tudjuk, annak ellenére, hogy te nem hallod, viszont az látható , hogy nem akar megállni mindenáron.
" Egy vonat fékezése nem tehet kárt a rakományban vagy az utasokban" Igen, persze. Utaztál már buszon utasként? A belvárosban egy hirtelen fékezéskor, kb. 40-50 km-es sebességnél össze-vissza repülnek az utasok és a csomagok. El vagy tévedve, ha azt hiszed, hogy egy nagyobb vészfékezésnél és egy nagyobb sebességnél nem sérülhet az utazóközönség és a rakomány.
Butaságokat itt egyedül te írogatsz, de nem baj, mérgelődjél csak magadban és haragudj az egész világra...:)