Ha autópályán kiszáll valaki a kocsiból, akkor már sokkal veszélyesebb mint ez a motoros.
Azért nem megy annyira gyorsan. Ha jól nézem 40-50-et megy, nem 100-200-zal száguldozik. Egy két helyen húzza meg jobban.
Aki nem ült még ilyen motoron az nem tudja, hogy ez mennyire kicsi tempónak számít. Azt sem értheti, hogy milyen könnyen kontrolállható ekkor a motor. Rengeteget számít egy jó futómű és jó fékek.
Majd egyszer üljetek meg át a kis szakadt igniszetekből egy 10-20 millás mercibe, bmw-be. A 200as tempó kb 80-nak tűnik majd. Ugyanez van egy jó motoron. 120-150 az utazótempóm, jajjj de gyors, mindenki ezzel jön. De ők nem is ültek ilyen motoron, nem értik. 100nál simán elengedem a kormányt és combból kormányzok, ezt ti el sem tudjátok képzelni, fel sem fogjátok. Akkor most itt el megy az autósok között, már mindjárt szidni kell? Keserű a szőlő?
Kacsázni én is szoktam, de nem kocsisor között. Sőt ritkán kerülök kocsisort, mert ritkán megyek városba.
Azért nem megy annyira gyorsan. Ha jól nézem 40-50-et megy, nem 100-200-zal száguldozik. Egy két helyen húzza meg jobban.
Aki nem ült még ilyen motoron az nem tudja, hogy ez mennyire kicsi tempónak számít. Azt sem értheti, hogy milyen könnyen kontrolállható ekkor a motor. Rengeteget számít egy jó futómű és jó fékek.
Majd egyszer üljetek meg át a kis szakadt igniszetekből egy 10-20 millás mercibe, bmw-be. A 200as tempó kb 80-nak tűnik majd. Ugyanez van egy jó motoron. 120-150 az utazótempóm, jajjj de gyors, mindenki ezzel jön. De ők nem is ültek ilyen motoron, nem értik. 100nál simán elengedem a kormányt és combból kormányzok, ezt ti el sem tudjátok képzelni, fel sem fogjátok. Akkor most itt el megy az autósok között, már mindjárt szidni kell? Keserű a szőlő?
Kacsázni én is szoktam, de nem kocsisor között. Sőt ritkán kerülök kocsisort, mert ritkán megyek városba.