Először is nem mindenkinek telik 20 millás buzi német autóra, illetve van aki nem igényli, mert bőven elég a városba a kis szakadt ignis, plusz nem feltétlenül akar mindenki akkora jani lenni, hogy ő bmw-be merciben ül és fogyasztja a sok benzint feleslegesen. Na ezek után már csak az a kérdés, hogy függetlenül attól mit bír egy motor, amire szintén nincs mindenkinek pénze, nem biztos, hogy az ő hibájából, szóval bármennyire is kurva jó 200-zal repeszteni, a legtöbb helyen 50-60 a max, amivel szabad menni. Nem kifogás, hogy de 120-nál is olyan, mintha 50-nel mennék. Plusz álló, vagy alig haladó sornál az 50 is igen soknak tűnik, és amikor épp ülsz a dugóban, az agyad felforrt és egyszercsak hiphop beszarsz mert szétrepeszti a füled egy elsuhanó motoros, akkor lehet hogy kicsit felizéled az agyad. Nem azért, mert ő haladhat, hanem mert bunkó. Végig is csoroghatna az autó között, akkor is secperc alatt a dugó elejére ér. Ez a 100-nál te meg elengeded a kormányt az nagyon jó, nagyon ügyes, csak ha éppen baj történik azért mert menőzől, vagy mert éppen más nem annyira rutinos, vagy nem számít a te jöveteledre, vagy pont nem figyelt, vagy csak egyszerűen nem akkor király, akkor már senkit nem érdekel, hogy mennyire biztonságos a motor vagy a kocsi. Ti motorosok meg azt nem értitek meg, hogy a normálisan haladó autós meg igenis megijed, ha elhúznak mellette (ahogy mondjuk az autópályán is megijed az ember aki 130-as tempóban megy és 220-al elrobog mellette egy böhöm autó, ha éppen pont nem nézett előtte a tükörbe), vagy éppen elé kacsáznak gyorsan.
Szóval ne legyél annyira büszke arra, hogy még véletlenül se tartja be egy motoros a szabályokat, mert akkora fasza jó motorja van. Eleve nem is értem, közúti forgalomra minek gyártanak olyan motorokat, autókat, amik ennyivel tudnak menni. Én lekorlátoznám a francba. Minden autó max 150-nel, de akkor is úgy, hogy kiessen a szíve. Aki németországban lakik és ott veszi az autót, na annak 200.
Ja és nálad lehet jelentkezni egy körre egy 10-20 millás mercin, bmw-n? Mert a környezetemben nincs senkinek, de hát muszáj lenne kipróbálni!
és még egy plusz gondolat. Nagyon jó, hogy annyira modern világban élünk, hogy gyors tempónál is tök biztonságos az autó, nem csúszik, nem farol, nem pörög, beszól, ha valaki van előttem mögöttem, hogy egy motornak is lehet nyomni, jó rajta a fék, meg minden, szóval éljen a biztonság, csak éppen ettől vakmerő lesz az ember, illetve nem annyira tud vezetni. Én meg pont azt ajánlanám, hogy mindenki üljön fel egy babettára, aztán simsonra, kispolszkiba aztán ladába és mehet a száguldás meg a mecsek rali. Na aki túléli, és ilyen technikai feltételek mellett is még mindig 100-as tempónál van ideje elengedni a kormányt, az kaphat jobb, erősebb, modernebb járművet.
Szóval ne legyél annyira büszke arra, hogy még véletlenül se tartja be egy motoros a szabályokat, mert akkora fasza jó motorja van. Eleve nem is értem, közúti forgalomra minek gyártanak olyan motorokat, autókat, amik ennyivel tudnak menni. Én lekorlátoznám a francba. Minden autó max 150-nel, de akkor is úgy, hogy kiessen a szíve. Aki németországban lakik és ott veszi az autót, na annak 200.
Ja és nálad lehet jelentkezni egy körre egy 10-20 millás mercin, bmw-n? Mert a környezetemben nincs senkinek, de hát muszáj lenne kipróbálni!
és még egy plusz gondolat. Nagyon jó, hogy annyira modern világban élünk, hogy gyors tempónál is tök biztonságos az autó, nem csúszik, nem farol, nem pörög, beszól, ha valaki van előttem mögöttem, hogy egy motornak is lehet nyomni, jó rajta a fék, meg minden, szóval éljen a biztonság, csak éppen ettől vakmerő lesz az ember, illetve nem annyira tud vezetni. Én meg pont azt ajánlanám, hogy mindenki üljön fel egy babettára, aztán simsonra, kispolszkiba aztán ladába és mehet a száguldás meg a mecsek rali. Na aki túléli, és ilyen technikai feltételek mellett is még mindig 100-as tempónál van ideje elengedni a kormányt, az kaphat jobb, erősebb, modernebb járművet.