Az automata váltónak is több fajtája van. A legismertebb az, amiről te is beszélsz, de van például kormányról kapcsolható, bajuszkapcsolós, de van a középkonzolon elhelyezett pici tekerőgombos is, ami ha nem használod elsüllyeszthető. Szóval nem feltétlenül olyan egyértelmű mind, arról nem beszélve, hogy egy manuális váltóhoz szokott embernek legalább olyan nehéz megszokni az automatát, mint fordítva.
Az a baj(főleg az amcsiknál), hogy megkapják ezeket a nagy böhöm dögöket érettségire, természetesen automatában és azt gondolják, hogy vezetni már nem is kell tudni, az autó magától megy, parkol, előz,stb. Az idősebb generáció pedig megszokja a családi verdát, hosszú éveken keresztül, majd vált egy teljesen más karakterű, stílusú, váltós, kerékhajtásúra és csak pislog, mint hal a szatyorban...
Az a baj(főleg az amcsiknál), hogy megkapják ezeket a nagy böhöm dögöket érettségire, természetesen automatában és azt gondolják, hogy vezetni már nem is kell tudni, az autó magától megy, parkol, előz,stb. Az idősebb generáció pedig megszokja a családi verdát, hosszú éveken keresztül, majd vált egy teljesen más karakterű, stílusú, váltós, kerékhajtásúra és csak pislog, mint hal a szatyorban...