A nyeregcső nyereg felőli részét gond nélkül ki tudod venni, ahogy nézem, a cső másik vége van csak úgy kialakítva, mint egy klasszikus sodronyos kerékpárzár zárszerkezete, tehát az a vége bent marad a vázcsőben a szétfűrészelés után. Igaz ez persze addig, ameddig biztonsági záras a zárszerkezet, nem egyszerű kulcsos, azt ugyanis az ügyesebbek akár a helyszínen is kinyitják.
A legnagyobb problémája a megoldásnak szerintem az, hogy a videón látottak alapján nekem úgy tűnik, valamilyen módszerrel biztosan megoldható, hogy a vázat ne kelljen megrongálni ahhoz, hogy a nyeregcső mindkét végét eltávolítsuk, ha a helyszínen nem is, de otthon biztosan. Innentől kezdve csak egy másik nyeregcső kérdése, és máris használható a kerékpár, még ha lezárni esetleg ilyen módon nem is tudjuk a későbbiekben.
Más kérdés persze, hogy ellophatatlan bringa nem létezik, kisebb-nagyobb rongálással gyakorlatilag az összes elvihető ha elég ideje van az embernek, és megéri neki esetleg otthon foglalkozni még egy kicsit a lopott kecskével.
A legnagyobb problémája a megoldásnak szerintem az, hogy a videón látottak alapján nekem úgy tűnik, valamilyen módszerrel biztosan megoldható, hogy a vázat ne kelljen megrongálni ahhoz, hogy a nyeregcső mindkét végét eltávolítsuk, ha a helyszínen nem is, de otthon biztosan. Innentől kezdve csak egy másik nyeregcső kérdése, és máris használható a kerékpár, még ha lezárni esetleg ilyen módon nem is tudjuk a későbbiekben.
Más kérdés persze, hogy ellophatatlan bringa nem létezik, kisebb-nagyobb rongálással gyakorlatilag az összes elvihető ha elég ideje van az embernek, és megéri neki esetleg otthon foglalkozni még egy kicsit a lopott kecskével.