A hajóárboc nem fér el a híd alatt, ezért a szerkezet, miután lezárták a zsilipkapukat, az egyik oldalára billenve az egész benne található vízmennyiséget néhány méterrel lejjebb ereszti. Így anélkül tudják módosítani a víz szintjét és így a hajóárboc hídhoz viszonyított magasságát, hogy a hajó alól ki kéne szivattyúzni a vizet, ami által az megfeneklene. A vízszint ezzel a billenéssel lejjebb kerül, a hajó átfér a híd alatt, majd az egész vízszint visszabillen, és mehet tovább.
Ez nem egy vízszintkülönbséget áthidaló zsilip, egyszerűen nem egy nyitható hidat akartak csinálni, hanem valahogyan "áttuszkolni" a hajókat a fix magasságú híd alatt.
Ez nem egy vízszintkülönbséget áthidaló zsilip, egyszerűen nem egy nyitható hidat akartak csinálni, hanem valahogyan "áttuszkolni" a hajókat a fix magasságú híd alatt.