Matek, kémia, fizika: Ebben az esetben az alapok nem csak a számolást, hanem a logikus gondolkodást is jelentik. Azt pedig mellőzik a tanításból. Alsóbb osztályokban sok sok logikai játékot rejtvényt kellene a gyerekeknek feladni.
Történelem, irodalom: Ezek olyan tárgyak, ahol társadalmi és kulturális folyamatokkal kellene elsősorban foglalkozni. Vannak fontosabb művek és évszámok, de nem az adatokra kellene a hangsúlyt fektetni. Itt kifejezetten helye lenne a beszélgetős interaktív óráknak. Nem is csoda hogy sokan nem figyelnek, rendetlenkednek nem köti le őket a téma, mert egyáltalán még csak meg se próbálják azt érdekessé tenni egy 7-14 éves számára. Sem a 14-18 korosztálynak.
Semmi szó nem esik a modern audiovizuális kultúra helyén kezeléséről, értelmezéséről.
Történelem, irodalom: Ezek olyan tárgyak, ahol társadalmi és kulturális folyamatokkal kellene elsősorban foglalkozni. Vannak fontosabb művek és évszámok, de nem az adatokra kellene a hangsúlyt fektetni. Itt kifejezetten helye lenne a beszélgetős interaktív óráknak. Nem is csoda hogy sokan nem figyelnek, rendetlenkednek nem köti le őket a téma, mert egyáltalán még csak meg se próbálják azt érdekessé tenni egy 7-14 éves számára. Sem a 14-18 korosztálynak.
Semmi szó nem esik a modern audiovizuális kultúra helyén kezeléséről, értelmezéséről.