De az is lehet, hogy csak a rendezés - legfrissebbre kéne kattintania az embereknek nem? Vagy nem követni 1000 embert 500 nyereményjátékot, 600 céget, plusz még játszani is, és akkor normális számú poszt jelenik meg a legfrissebek legfelül, és nem három nap, amíg az ember végigpörgeti a hírfolyamot, hogy meg is tudja mi történt 16-18-ig.
Amúgy nem értem ezt. Használok cégként egy ingyen közösségi média oldalt. Itt kezdődik a dolog. Mert ugye a fészbuk nem kér pénzt azért, hogy felrakd magad, akár cég vagy, akár márka, akár zenekar. És hagyja is, hogy éljél, posztolgassál, meg bármi. Na mármost ha ezek után az ember, elkezd fizetgetni, hogy feljebb jusson (igaz ez a guglira is), akkor ugye előnyt akar szerezni. És esetleg más is fizet ezért, szóval naná hogy még többet kell perkálni, hogy visszakerüljön az élre. Adjon amúgy hálát a fészbuknak, hogy több tízezres közösséget szervez más technikai hátterén, tök ingyen. (mert Norbinak nem kell azért külön hirdetnie a fészbukon, hogy híres legyen) Micsoda egy szarrágó dolog. Miért nem üzemelteti a saját oldalát, vagy csinál egy update-cimbik.hu oldalt? De a legsanszosabb, hogy csak szórakozik tényleg.
Amúgy meg Norbi és aki mögötte van az egyik legnagyobb marketing király, bárki bármit mond.
Ja és még egy gondolat Norbitól függetlenül. A kereső és közösségi marketing kicsit olyan, mint az amway. Az elején ha beléptél faszául jártál, de minél többen vannak benne, annál jobban elaprózódik. Amikor mindenki az élre akar kerülni, akkor egyre nehezebb, és egyre nagyobb befektetés, és egy idő után nem éri meg, vagy nem hoz annyit a konyhára.
Amúgy nem értem ezt. Használok cégként egy ingyen közösségi média oldalt. Itt kezdődik a dolog. Mert ugye a fészbuk nem kér pénzt azért, hogy felrakd magad, akár cég vagy, akár márka, akár zenekar. És hagyja is, hogy éljél, posztolgassál, meg bármi. Na mármost ha ezek után az ember, elkezd fizetgetni, hogy feljebb jusson (igaz ez a guglira is), akkor ugye előnyt akar szerezni. És esetleg más is fizet ezért, szóval naná hogy még többet kell perkálni, hogy visszakerüljön az élre. Adjon amúgy hálát a fészbuknak, hogy több tízezres közösséget szervez más technikai hátterén, tök ingyen. (mert Norbinak nem kell azért külön hirdetnie a fészbukon, hogy híres legyen) Micsoda egy szarrágó dolog. Miért nem üzemelteti a saját oldalát, vagy csinál egy update-cimbik.hu oldalt? De a legsanszosabb, hogy csak szórakozik tényleg.
Amúgy meg Norbi és aki mögötte van az egyik legnagyobb marketing király, bárki bármit mond.
Ja és még egy gondolat Norbitól függetlenül. A kereső és közösségi marketing kicsit olyan, mint az amway. Az elején ha beléptél faszául jártál, de minél többen vannak benne, annál jobban elaprózódik. Amikor mindenki az élre akar kerülni, akkor egyre nehezebb, és egyre nagyobb befektetés, és egy idő után nem éri meg, vagy nem hoz annyit a konyhára.