Ennek a Volkswagen-sofőrnek nagyon a begyében lehetnek a motorosok, ebben az esetben konkrétan az életére tör a mögötte gurulónak. Nem engedi előzni, majd neki is koccan, mintha csak a GTA valamelyik epizódjával játszana. Igaz, előtte a záróvonalat átlépve került a motoros, egy belátható szakaszon. Talán ez bőszítette fel a golfost, akinek komoly problémai lehetnek az életben, ha ennyiért kész lenne megölni valakit.
Én is megyek mindenfélén, legtöbbet autóval ugyan, de motorral és bringával is sokat. Nem előzök záróvonalon, de az igazat megvallva, egy 100 lóerős motor pillanatok alatt nagyon gyorsan tud menni, ami persze szabálytalan, de akárki akármit mond, és akárhogyan elhatározza valaki hogy teljesen szabályosan közlekedik, a gyorshajtásba azért belefut. Az autósok egy része előzékeny a motorosokkal, hiszen tisztában van vele, hogy a motor sokkal gyorsabb. Egy részük egyszerűen nem lát meg, kihajt elém, sávot vált pedig ott vagyok, stb .... ügyesen kell helyezkedni és számítani rá. De van egy vadbarom réteg, főleg a farokpótlék tuningverdákkal nyomulók, akik szándékosan betartanak, lámpánál úgy áll direkt, hogy ne férjen el a motor, stb. Mondjuk én erre sem rágok be és nem erőltetem át magam letörve a tükrét, mert pont ugyanakkora barom lennék, mint ő. Egyszer olvastam, minden ember akkora, amekkora dolgok felidegesítik, és mosolygok. De a videóban látott dolgot, ha velem csinálná, szépen hazáig követném, rendőrt hívnék és átadnám a felvételt. Ez szándékos veszélyeztetés, és tekintve hogy motorossal csinálja, gyilkossági kísérlet.
A kerékpárosokból viszont akkor van elegem, mikor egy számjegyű főúton, ahol helyből tilos menni, vagy olyan útszakaszon ahol kerékpározni tilos tábla van, papagájnak öltözve mennek, persze jó sokan, és jól elszakadva egymástól, a forgalom nagy. Hát ilyenkor bassza a csőröm, hogy miért is kell a fékezés-gyorsítások miatt 2-3 literrel többet tankolni. De akkor sem kerülöm ki őket nagy sebességgel és nem megfelelő oldaltávolságot tartva.
Amúgy amit Vadonka írt, azt a videót láttam, és el is olvastam a kommenteket. Az autós a nagy böhöm autójával belekeveredett a motorosok csapatába, nem tudta megelőzni őket, ezért közéjük hajtott , arra nem emlékszem már, hogy akkor már fellökött -e valakit, vagy csak veszélyeztette. Megállították, ekkor áthajtott 2 motoron (az egyikről nem tudott leugrani időben a motoros. Na innen durvult el a sztori. Volt egy golfos is Brazíliában, a ki a kerékpáros felvonulók közé hajtott többeket elgázolva, mert felb*szta az agyát. Összefoglalva: szabálytalankodó az van sok, de normál helyzetben, ha a többi közlekedő normális és figyel, nem lesz baleset. A baleset az ilyen büntető isten barma miatt következik be.
A kerékpárosokból viszont akkor van elegem, mikor egy számjegyű főúton, ahol helyből tilos menni, vagy olyan útszakaszon ahol kerékpározni tilos tábla van, papagájnak öltözve mennek, persze jó sokan, és jól elszakadva egymástól, a forgalom nagy. Hát ilyenkor bassza a csőröm, hogy miért is kell a fékezés-gyorsítások miatt 2-3 literrel többet tankolni. De akkor sem kerülöm ki őket nagy sebességgel és nem megfelelő oldaltávolságot tartva.
Amúgy amit Vadonka írt, azt a videót láttam, és el is olvastam a kommenteket. Az autós a nagy böhöm autójával belekeveredett a motorosok csapatába, nem tudta megelőzni őket, ezért közéjük hajtott , arra nem emlékszem már, hogy akkor már fellökött -e valakit, vagy csak veszélyeztette. Megállították, ekkor áthajtott 2 motoron (az egyikről nem tudott leugrani időben a motoros. Na innen durvult el a sztori. Volt egy golfos is Brazíliában, a ki a kerékpáros felvonulók közé hajtott többeket elgázolva, mert felb*szta az agyát. Összefoglalva: szabálytalankodó az van sok, de normál helyzetben, ha a többi közlekedő normális és figyel, nem lesz baleset. A baleset az ilyen büntető isten barma miatt következik be.