Annyira igazad van abban, hogy egy sima járműben gyárilag kéne korlátozni, hogy mennyivel mehessen. Plusz, mivel már fejlett a világ, városokon belül, de akár zónákon belül is korlátoznám a max. sebességet. Műholdas kapcsolat, vagy jelzők a beton alatt, vagy akármi, és kész a kocsi nem tud 50-70-nél gyosabban menni, kint meg 130. kész. Nincs gyorshajtás. Tényleg felesleges és minek? hol megy az ember 220-szal? Sehol, elvileg ugye.
A lassan vezetők azért idegesítőek, nem amikor üres az út, hanem amikor mondjuk reggel haladna a tömeg 50-nel, vagy 70-nel és megy is a kocsisor, de valaki lassan tötyög. Azért a tempót fel kell venni. Ha van rá lehetőség és lehet előzni akkor menjen lassan, persze azt is inkább jobbra tartva, de amikor valaki látja, hogy torlódnak mögötte, és látja, hogy messze van a max sebességtől az azért bunkóság. Nem utolsó sorban, aki nem tud, vagy nem mer 50-nel haladni, az inkább ne is vezessen. Nem mentség erre a jármű sem, mert még egy kiszuperált trabant is tud 50-nel menni.
A lassan vezetők azért idegesítőek, nem amikor üres az út, hanem amikor mondjuk reggel haladna a tömeg 50-nel, vagy 70-nel és megy is a kocsisor, de valaki lassan tötyög. Azért a tempót fel kell venni. Ha van rá lehetőség és lehet előzni akkor menjen lassan, persze azt is inkább jobbra tartva, de amikor valaki látja, hogy torlódnak mögötte, és látja, hogy messze van a max sebességtől az azért bunkóság. Nem utolsó sorban, aki nem tud, vagy nem mer 50-nel haladni, az inkább ne is vezessen. Nem mentség erre a jármű sem, mert még egy kiszuperált trabant is tud 50-nel menni.