Egy kaszkadőr, egy hivatásos autóversenyző és persze a megfelelő technikai háttér - ennyi épp elég ahhoz, hogy 2015-ben megelevenedjen a TRON világa, amelyet természetesen a fejre erősített kütyü segítségével hozott össze a csapat. A 650 lóerős Mustang pilótája ugyanis - noha fizikailag egy hatalmas pályán száguldozott - egy igazi CGI-generálta világban vezethetett, amelynek filmszerű, folyamatosan változó pályáján elképesztő élményekkel gazdagodott.
Hátezegyfos, legalábbis a képaláíráshoz viszonyítva.
1. Adhattak volna abból a képből, amit a sofőr kapott. Neeem, nem a számítógépes reklámgrafikát. Élőben biztosan nem takarta ki a fél látóterét a "Titanium Strong" felirat...
2. Látványosat rendereltek belőle, de nyilvánvalóan sok effekt csak utána kerülhetett oda, nem élőben, mert ahhoz negatív reakcióidővel kellett volna rendelkeznie.
3. Az áttűnős snittekben gyönyörűen látszott, hogy pontosan ugyanazokon az íveken driftel, mint ahol már ott van jó pár guminyom. Tehát begyakorolta, hogy akár csukott szemmel is végigmenjen a pályán, és/vagy az előző pontot erősítve nem az élőben generált, időben változó CGI világra reagált.
Szóval maradjunk annyiban, hogy forgattak egy reklámfilmet, amiben a sofőr (legalábbis néhány snitt erejéig) egy VR szemüveget visel (amiben akár élő kameraképet is kaphat), és utána köré raktak egy adag számítógépes grafikát. És még több olajreklám-snittet.
1. Adhattak volna abból a képből, amit a sofőr kapott. Neeem, nem a számítógépes reklámgrafikát. Élőben biztosan nem takarta ki a fél látóterét a "Titanium Strong" felirat...
2. Látványosat rendereltek belőle, de nyilvánvalóan sok effekt csak utána kerülhetett oda, nem élőben, mert ahhoz negatív reakcióidővel kellett volna rendelkeznie.
3. Az áttűnős snittekben gyönyörűen látszott, hogy pontosan ugyanazokon az íveken driftel, mint ahol már ott van jó pár guminyom. Tehát begyakorolta, hogy akár csukott szemmel is végigmenjen a pályán, és/vagy az előző pontot erősítve nem az élőben generált, időben változó CGI világra reagált.
Szóval maradjunk annyiban, hogy forgattak egy reklámfilmet, amiben a sofőr (legalábbis néhány snitt erejéig) egy VR szemüveget visel (amiben akár élő kameraképet is kaphat), és utána köré raktak egy adag számítógépes grafikát. És még több olajreklám-snittet.